06 May, 2009

ter-shopping

today aku bangun lambat. macam biase. mmg selalu pon aku bangun lambat, lambat lambat. haha. macam penah pulak aku bangun cepat. ngengg ! bile aku bangun tido, mama pon sampai. kemaen mama aku tu. hot gtu, haha. mood dye pon agekk baeek. so layan.

bile aku tengok mama aku, mood dye macam tengah masyukk je. lepastu dye cakap kat aku,

mama : kakak, lepas kemas umah pergi mandi. kite makan kat luar, mama malas masak lah (muke sedey)

aku : arr, bole lah. akak tak kesah (muke pantang pelawe, hahaha)

mama : untuk makan lunch atuk, mama pergi beli lauk je lah ye.

aku : takde hal ! akak lagi suke. hahahah (muke malas )

so lepas kemas rumah, mandi . siap sume. kitaorang pon gerak. ingatkan pergi makan tapi mama nak pergi jaya jusco maluri, mama fav place. so ingatkan nak pergi makan je tapi

ter-shopping. haha, sudahh ! sape nak jawab.

mak yang aku pon join same. hah kauu ! maseng maseng beli bag. aku rase, vincci tu untung sebab kitaorang beli je sampai 3 bag. tak beragak. mama aku tahu je lah, lepas beli bag mesti nak matching dengan kasut pulak. dah sudah. cari kasut pulak. bag krim, kasut pon nak kena krim jugak. haha !

aku pon mule2 tak nak beli ape ape, nak tengok je lah. jual mahal lah katekan. hahaha. tapi haremm ! jual mahal nye kejap je. lepas tu, aku punye lagi banyak dari dorang. haha. semua aku tengok, semua nak beli. tapi control cik eyqa oii !

haha.

so bile shopping shopping, terrr- babas lah bajet sikit kannn ! nak buat cam mane.

like mother like daughter. so blame my mom. hahaha !



ini antara je benda2 yang aku terrr-babas. DVD tu yang paling penting oke ! bajet ku lari sebab nak beli dvd jepun je. hahaha ! agak ar, bukan satu dvd tapi 4.

kalu satu RM49.90 darab dengan 4 = ?

kiralah sendiri. haha. gyler dohh aku nie.

tu pon, banyak dvd tak beli lagi, sedey !

))=

6 comments:

Amira Zafirah said...

eyqa ooy. dr kau beli dvd jepun tu bebanyak,
ape kate, kau download je. free taw ;D

eyqa myqa said...

malas lah.
lambat.
haha.
aku kan pmalas.
=DD

ndrh edzn said...

hahaha... gilerk...
dasat u punye terbabas... :P
hye.. scarlet top tu i pon nyaris2 terbabas mau beli.. hehehehe...
tp xjadi.. :P

eyqa myqa said...

haha !
dahsyat kan.
ye ke ? so tak beli lah. i beli sbb lawa && murah. kalu mahal, i pon tak beli.

Shazana Samaluddin said...

suka baju itu! ;)

ღ Heartphilia Marz ღ said...

hahaha .
babe , u mmg mcm i .
hahaha . xD
bravo bravo .