28 May, 2009

my new crush

ngeng ! title yang menangkap cintan cinton sebenarnye. wikess ! korang tahu je lah kan kalu title seangkatan macam macam tu maksudnye. entry untuk japanese actor lehh ! hehe.

time time lappy aku rosak aritu, aku sebuk layan japanese dorama. aku tengok Gokusen part 3. && Im fall in love dengan sorang actor dlm dorama tu. name dye haruma miura.

that guy muda lagi. 19 lah, takde lah mude sangat. same baye aku je. tapi disebabkan before this semua japanese actor yang aku minat semua atas 20. so haruma-kun lah yang paling mude sekali && sangat comel sekali. harap maklum, kalu tak comel / handsome. tak mungkin aku suke. haha




haruma miura, i love u !


omg ! so-kawaii. he's look like little kids rite ? dye pastike yang
dye nie 19, serius tak nmpk mcm sesuai dengan umor dye kan.



gosh ! I'm in love. help me !



2 comments:

bella said...

haa dia ni memg hot stuff la
dlm gkusen gler hnsem
rmbut dia cntik
huhu

eyqa myqa said...

omg ! u pon tgk gokusen.
best kan !