17 May, 2009

i believe i can fly


lambat update dohh entry kali nie. smalam aku balik nak dekat pukul 4 pagi. berjalan sakat dohh. haha. mama ambik aku dgn adek dlm pukul 4 gtu. nak pergi ampang point. adek nak masuk class music kat situ. dah beli gitar siap dah. haha ! semangat nak mampus. beli gita semua && lepas discuss nak buat kelas pukul berapa. kitaorang pergi ampang point sebab nak makan.

katenye ampang point ade kebakaran. so time kitaorang sampai tu, banyak kedai totop. tapi dah nak bukak lah. lepas cakap2, mama ajak makan kat delifrance. yikess ! lame odenn tak makan kat situ aww. haha, so enjoy the picture !




like mother like daugther


jemput makan !
mushroom soup with garlic bread
mushroom soup dye mmg kaww gyler, tahap cipan punye sedapp. haha


the quiche !
lagi lancau, sadap menjilat p***
haha !


sandwich tuna !
nie adek aku punye.



makan time !
makan tapi muka bajet gyler. haha


spagethi meat ball !
milik aku.



the dessert , banana split

lepas makan, adek nak pergi brand outlet. brand outlet tu best kannn ! adek aku shopping sakat. aku tak beli sangat sebab nak beli dvd. haha.adek aku beli sampai 5 top. mama pulak beli shade. tak mahal pon. kalu aku pon aku beli.

lepas pergi brand outlet, aku singgah speedy tapi takde drama//movie best. tapi adek aku dapat phone baru dari papa ! waaa best gylerr dohh ! *guitar &&phone update later

brand ; LG, ala aku tak tahu yang mane tapi yang pasti. phone tu slide tepi . phone tu macam PDA lah. kaler merah. lawa sial ! tengok sekali dah macam jatuh cinta. haaaa !

lepas settle kat ampang point, mama ajak balek sebab nak tengok AF final. aku balik lah.

kawan-kawan ! aku harap Hafiz menang. memang dah mng.dye comel kannn ! aku suko rambut maggi dye tu.

aku : ohh hafiz ! serius, i single & setia. percaya lah. taknak buat i jadi girlfriend u ke ?

*pakat gelak guling guling

hahaha

=DD

korang bayangkan. baru umo 19 tapi dah ade honda accord ! haha. (nmpk sgt mate duitan) gelak setan gondol ! HAK HAK HAK

tapi suare hafiz tu mmg sedapp lah. time nyanyi lagu i believe i can fly,

pergh ! sedap sial !

lepas abes AF, papa ajak pergi downtown. kitaorang pergi lah. bukan senang papa ajak dtg stu so ble dye ajak. kitaorang semua kelam kabut. haha. lame aku tak dtg situ. haha. bukan beli ape pon, saje je jalan jalan ! balek umah dah kol 3.30 am. penat.

todayy, nak jalan lagi. nak cari dvd !

p/s : korang rase title ade kena mengena ke ?

haha

sekian terima kaseh

please come again

&&

leave your comment

((=



6 comments:

ML Amnesia said...

Ohh Ampang Point, sudeh lama ku tak jejak kau di sana.
Sihat ke Ampang Point wahai Cik Eyqa Colie.?

Shazana Samaluddin said...

ala. ape ni. mkn tak ajak. haha ;)

ndrh edzn said...

wah! wah! wah! dan wah!
arghhhh! lapo!
leleh liur beb tgk pic makanan tuh!

eyqa myqa said...

luqman : cehat doh. cehat macam KAU dan aku. haha. colie itu bra oke !

eyqa myqa said...

zana : sila sila

eyqa myqa said...

senget : leleh liur, jilat air liur. haha