29 May, 2009

kebosanan

aku amat kebosanan.
dengan internet macam lancau.
lappy macam babi.
poket pokaii.
japan dorama semua dah abes tgk.
serius !
aku mcm tak tahu nak buat ape.
kekadang macam orang bodoo pon ade jugak tapi tapi nak buat cam ne kann.
terime je lahh.
aku ade lagi cuti sem, lebey kurang sebulan.
tapi sebenarnye, aku still harap cuti aku lame lagi sebab.
aku nak settle kan lesen kerata aku. kalu boleh lah, aku nak ade lesen sebelum start cuti sem.
sekarang aku dah ade lesen L. so selase, aku nak start belajar bawak kereta.

korang rase sempat ke ?
aku rase mcm sempat tapi ade yang cakap tak sempat.
adoyaii !

so, kalu dalam dalam kebosanan nie . jom kite mengarut ngarut sikit
haha. aku nie kan single, korang rase macam mane kalu aku couple/kahwin dengan lelaki kat bawak nie.


lelaki nie, jin akanishi



taste nak tinggi je, haha.
korang rase sesuai ke aku dgn dye ?

*kalu korang cakap tak sesuai, aku nak korang cakap sesuai jugak. wajib !

aku selalu berdoa yang aku dapat lelaki hot && handsome macam tu,
chinese chinese look skit, korang rase kan !
ade ke lelaki macam nie kat MALAYSIA?

aku harap lelaki macam jin tu wujud && jadi boyfriend/laki aku.
kalu asyik single je ! bosan pulak kan

p/s : aku taste nak tinggi je tapi.... haha =PP


No comments: