07 May, 2009

mama - part 1

aku telah kebuntuan idea untuk mengabadikan ilham dekat blog aku nie tetapi setelah lame memikirkan ape nak buat dengan entry ari ini. aku telah membuat keputusan untuk meraikan hari ibu. walaupun hari ibu 10 mei tapi why not kalu aku menaikkan semangat dan kaseh sayang terhadap kaum kaum ibu.
kita buat countdown mothers day, aku nak cerita sikit pasal my lovely mama.





  • mahanom azhar
  • 05 disember 1962
  • 47 tahun
  • super housewife

today aku nak cerita mama punye character je eh

mama is damn hot. serius ! kalu tengok gambar dia mude mude, segan lah. rase macam jauh bezanye. chantek kott, bodynye solid molid ; tak macam sekarang lah. haha. tapi mama is hot temper, cepat marah && very transparents. dia tak suke, dia cakap je. tak fikir orang punye perasaan. mama seorang yang sangat penting kesempurnaan and super over bersih. mama sangat sporting dalam banyak aspect t'utama fashion lah & mama sangat susah ati sebab aku tak ada boyfriend, timbul kemusykilan disitu. haha. mama selalu cakap

'mama tak perfect kak, tapi yang mane baek mama. ambik & belajar. yang mane buruk mama, buat tauladan'

mama seorang yang suke bersembang, banyak aku belajar dari mama walaupun mama bukan seorang yang sekolah tinggi tapi mama bijak. sangat bijak. & of course semua kaum ibu diluar suka membebel kan ! kekadang aku tak suka jugak nak dengar tapi bila fikir fikir balik. apa yang mama cakap is always tepi telinga aku je.

'the best university is from mom'

word ni mama selalu sebut tapi tak tahu mane mama dapat // mama reka je. from me, ape yang mama cakap itu adelah benar. mama is the best university for me.

thanks you mama ! sebab jadikan eyqa seorang yang baik && budi pekerti

p/s : oh yey ! nie baru part one, part two esok eh. entry kali nie, banyak banyak part sampai mothers day tiba. kenape buat cam nie ? saje

p/s lagi : kalu boring, skip je lah. haha.


3 comments:

Amira Zafirah said...

ergh. my mom lg la tanak aku ade boyf okay.
study dlu katenyeeee.
haha

Shazana Samaluddin said...

warh. ur mom still hawt lagi kowt.
meletup gitu :)

ღ Heartphilia Marz ღ said...

send my regard to ur mom babe . :)

*happy mother day to ur mom*