01 May, 2009

selamat

selamat name atok aku. tapi bukan nak cerita tu. just nak wish.

selamat hari pekerja

walaupun aku bukan bekerja lagi // tak pernah kerja pon. haha ! bocor sudehh rahsiaku.

tapi

selamat ye kepada semua pekerja pekerja kat Malaysia nie.

yelahh kerja kan penting.

  • bile kerja
  • dapat duit.
  • boleh shopping ! haha *jgn ikut nasehat bangang

nope lah, aku rase sekarang nie kita semua kene jimat sikit. iyelah, gawat tapi orang yang paling celaka tak boleh nak berjimat is aku.

sial kot ! aku boleh abes beratus ratus just dekat speedy SAHAJA. sebab ! nafsu serakat untuk membeli drama//movie jepun membara bara.

so! moral of the story is nasehatkan lah aku je. tolong lah ! haha. setan betul perangai ini.

happy worker day!

p/s : oh yey ! sekarang tengah on diet. haha, berjaya kah ? celaka sudehh !

3 comments:

ღ Heartphilia Marz ღ said...

haha .
kite sama babe !
nafsu jdrama !
xD

Shazana Samaluddin said...

warh. betape minat nye u kt drama & movie jepun ni.
baik u blanje i mkn.
then kite gi karoke. Hahahahaha

eyqa myqa said...

marz ; haha darling ! betul tu. fanatic tahap choii punye.
=DD

zana ; hun, tahu takpe. bole ! jom jom.