30 May, 2009

kesewelan melampau !

today kan, aku cakap macam takde kerja kan. so macam bosan lah. tapi today jugak jiran aku. lepak dengan aku && adek. kitaorang kalu lepak same same, ape lagi. mengarut lah pulak. ngumpat ngumpat buli buli kutok kutok then then, buat kerja bodoo. maen rambut.

so kalu nak tengok hasilnye, sila scroll bawak. memang kes takde kerja. haha

attention
jika anda tidak mempunyai perangai gyler seperti aku,
anda tidak dibenarkan melihat gambar dibawak
ia untuk manusia yang berumor 18 tahun ke atas SAHAJA


rambut aku dah macam alien dah, rambut fifi dah macam busut semut pulak.
nie lah kes kalu takde kerja
*korang ! tolong gelak guling guling !


korang ! yang tengah tu ema. fifi muka bajet dohyh !



motif :.
sila lihat belakang! haha. seluar ema sampai atas dohh
cawat seluar tinggi weyh ! haha


sah sah gyler + takde kerja. =DD



oh ema ! oh eyqa


sewel dohh !


negaraku ! tanah tumpahnye darah ku.
haha. funny sial !



perut sape busar weyh !



kami orang kuat !
pic ni, paling bodoo + paling kelakar.
kami gelak macam setan

sebenarnye, picture banyak dohh tapi tak bole upload semua. jatuh saham weyh.
kang ade yang tak kawen kang sebab gambar gambar bodoo.
takde sape nak masuk meminang. sape nak bini bangang macam kitaorang nie.
hahaha

p/s : today sangat bosan tapi sangat funny.


p/s lagi : kami tak gyler tapi perlu release tension


lagi lagi p/s : sila tahan gelak anda !




2 comments:

ML Amnesia said...

kelakar la!
Ahha!
Rambut kau sumpah mcm alien.
:D

eyqa myqa said...

luqman ; kannn ! haha