28 May, 2009

miss me ?

title nak kasi best je kan.


waaa !
lame sudeyy tak update blog. lappy aku rosak sial. aku tak tahu ape dah jadi dengan lappy bodoo nie. kang aku patah kan je kang. aku yang tak dapat online. haha


so please please for all attention.
dua tiga hari nie, aku tak buat ape && tak pergi mane so
takde story best best.
but but
kalu ade, update lah. ape lagi




korang rindu tak kat muka nie.?
haha, bajet dohh ! geli sudehh


haha, nie citer best jugak lah.
ade ke, mama nak introduction aku dengan sorang guy nie.
taknak aku!


motif story kat atas,
korang bayangkan betapa sportingnye mama aku
tapi aku tak sukee dohh

i mean !
sape suke kann.

6 comments:

Nazrin The Greatest said...

eee muka ko nok..gedix sudeyhh...meletop ko nokk..meks confuse la nok...kaya sangat ke ko nak patahkan lappy ko..hahaah...takpe2 janji mak hayam bangga dpat anak ayan cm hang..haha..hidup pondan hamira!hah

Shazana Samaluddin said...

haha. miss u la. tunggu u update entry baru, tak update2 pon. yeah. kali ni u update. Haha. :)

eyqa myqa said...

nazrin : nok ! aku mmg gedik nyah oii ! lappy aku cam bodoo dohh. =DD

eyqa myqa said...

zana : miss u too. nnty i update byk byk oke!

Farie Amrah said...

ok ar tuh.. xyah ssh2 nk cari.. heheh..

eyqa myqa said...

farie ; ewww ! gyler. i taknak ! haha