11 May, 2009

families outing



today kan mothers day so papa nak belanje kitaorang && mama tersayang. lagipun aku ngan mama pernah wish nak makan pizza, lame kot tak makan pizza hut. so dalam pukul 2.30pm. mama & papa ambik kitaorang kat atuk. mama cakap lepas makan pizza, kita pergi karaoke kat ktv. oh best ! aku dah lame tak karaoke, so giat untuk menyumbangkan tlah sangat membara. haha ! aku semangat je lebih tapi nyanyi nye tidak jugak sebab suare ku tak sedap so macam agak malu lah sebab family aku dari papa sampai adek aku, semua pandai nyanyi // suare sedap tapi beli tang aku je hancussss !!!



so nak buat cam mane ! naseb badan, tuhan tak bagi bakat nyanyian tu kat aku. mungkin kalu aku suare sedap. dah perasan jadi artis dah. ewwww ! haha, aku tak pernah berminat jadi artis. hehh ! package tak de =PP.



oke berbalek pade cerita, kitaorang pergi karaoke kat ampang park, so makan pizza pon kat situ jugak lah. so aku lah yang jadi magse ordernye. so order aku meal for 4 person siap


ala carte lasagne lagi oke. memang kempunan sial ! sampai makan, ape lagi. picture time !






adek muka nak bajet je, aku kekadang menyampah nak ambik gambar dgn fifi, gambar nak yang lawa je. yang buruk tak nak pulak. nyampah betul aku !




sila gunting muncung kami !




tengok ! nie bukan lapar nie, dah kebulur dah nie. picture nie fifi punye keje. burok dohh !

haha. muka yang patut kena tumbuk 99 kali. =DD



my hot parent ! hot ? sesuai ke gune istilah tu. haha, ape ape lah sebab aku rase papa & mama memang hot pon. macam aku lah. oke fine, dah mula mengarut dah !


kitaorang karaoke masuk dalam pukul 4 gitu. papa booking 3 jam, family makyang aku pon join jugak so macam lagi meriah lah kan. nyannyi nyanyi semua. sampai penat dohh.


kitaorang abes nyanyi dalam pukul 6 gtu lah. aku pon tak ingat sangat


so


mula mula nak makan yong tau foo sedapp dekat ampang point. kalu korang tahu lah tapi uncle aku bagi cadangan yang lagi best, dye ajak kitaorang makan makanan arab. wow ! memang idea yang paleng best lah wa cakap lu ! aku lah yang paleng gumbira sekali. agak lah ! aku tak pernah makan makanan arab, mama cakap best.


serius ! memang best pon, sedapp gyler lol ! teh pudina paleng best sekali. tak terucap dengan kate kate. so aku && semua semua orang enjoy dengan food yang ade. so tade gambar food tu sebab semua semua makanan dah ade dlm perut. hahaha


papa dan anak nye


presenting acab, my kazen. 15 tahun !


two hot couple

dari kiri ; uncle sham , makyang , mama && papa



makyang && mama

happy mothers day.

i love both of u !

muah muah

sekian terima kaseh.
please come again !











1 comment:

Shazana Samaluddin said...

karoke?
asl tak ajak weyh?
haha :)