02 May, 2009

tagged oleh nana nana

Soalan untuk panaskan badan dulu

1. Anda lebih suka karipap sardin atau karipap kentang ?

both ! asalkan makanan, semua aku suke. hahaha.

2. Anda lebih suka air kelapa atau air tebu ?

both ! asalkan minuman, semua aku suke. hahaha.

3. Apa pandangan anda mengenai isu jerawat tumbuh selepas makan kacang ?

aku takde masalah, sebab muka aku kurang masalah jerawat. ((=

4. Anda paling tertarik dengan lelaki/perempuan yg mcmne ?

terima aku seadanya, good in fashion && kelakar tapi aku nie tak specific sangat. kalau dapat, better dari aku idamkan. aku sambar aja ! haha.

5. Apakah perkara yg wajib anda buat sblm tido ?

berangan && bace doa tida then tidurr.

Soalan yg mmerlukan anda berfikir dengan lebih mendalam

1. Andaikan ada org menghina ahli keluarge anda. Apakah yg anda akan buat ?

oh ! aku bukan orang yang pandai maki orang tapi aku akan cakap dengan orang tu in person, one to one. tapi kalau tak makan dek saman. aku panggil adek aku maki dye pulak. adek aku pandai maki orang. HAHAHA.

2. Adakah anda akan tolong kawan anda yg dlm kesusahan wlupn dia pernah khianati anda ?

depends ! tengok mood. ;)

3. Andaikan besok hari terakhir anda hidup. Apakah perkara yg anda ingin buat sblm mati ?

aku nak bersama keluarga aku && beserah sahaja kepadaNya

4. Adakah anda akan pilih org yg anda cintai atau org yg anda sayangi sbgai psgn hidup ?

depends jugak sebab aku kurang percaya dgn cinta lah. hahaha

5. Aapakah yg mmbuatkan anda b'smgt untuk hidup sampai sekarang?

my family of course !

6. Andaikan masa dpt diputarkan balik,apakah yg anda ingin betolkn ?

apa yang jadi mesti ade sebab so just let them go. life must go on ,rite ?

7. Adakah anda akan give up jika perkara yg anda lakukan asyik gagal?

nope ! aku orang bukan mudah serah kalah.

8. Adakah anda akan memaafkan org yg telah merosakkan kehidupan dan kerjaya anda ?

tak kot, sebab aku bukan pemaaf orangnye. tapi bergantung lah.

9. Andaikan kawan anda menghidap penyakit b'jangkit. adakah anda akan masih bekawan dengan dia?

mesti lahh.

10. Sesetengah org mengatakan budak-budak amatlah menyusahkan. apa pandangan anda ?

tak, i love kids. dorang comel bila nanges. haha.

11. Org yg betuah untuk menjawab tag ini ialah

sape nak buat, sila kan !

No comments: