02 May, 2009

haish

lame tak market muka kat sni ! walaupun muka tak berapa nak lawa tapi kena market jugak kan so sila layan

hanya untuk suka suka.

oh yey ! dok umah buat kerja yang same bosan jugak kan, memang lah home sweet home tapi cam bosan pun ade. haha, tak de kerja nak buat. just dok umah mengemukkan badan macam babi lapar. HAHAHA. babi lapar sebab aku rase babi always lapar sebab dye gemuk so faham faham kan je lah. bagi aku kan, biar babi lapar tapi jangan selsema babi.

oke eyqa! stop mengarut

oh yeah ! semalam, nak celebrate belated birthday cousin aku kat umah atuk. so auntie aku yang aku panggil makyang nak buat steamboat.

lagipun semalam aku puase ganti. haha. haishh, ade lagi 8 ari kott. adoiyaii ! susah ati mak nyahh ! haha.

so makan lah steamboat yang amat best, oke ! sangat best. sedapp gyler tahap jilat P****T. paham paham kan je lah. HAHAHA. so takde gambar sebab bila aku tengok semua item item steamboat aku macam fuyooo ! tahap lancau punye best. so tak sempat nak ambik camera nak capture gambar, semua rebut rebut. takkan aku nak tengok je kan ! aku pon rebut lahh.

kang tak pasal pasal sebab nak ambik camera, abes kang. kesian orang puase ! hahaha. semua family aku ade. best ! macam gathering. makan rebut rebut pon best. dah lahh umah aku tak berapa nak besar pastu semua besar besar. it like macam penuh penuh gitu. bontot laga botot. haha. tapi best ! dah lah aku rindu kat uncle aku so semua cam datang datang, makan makan.

haha ! that fun oke . mama makyang buat lagi makan makan cam tu ! that fun doo !

p/s : oke ! makan makan jugak tapi aku on diet. hahaha.


8 comments:

Shazana Samaluddin said...

mkn steamboat tak ajak ;p

eyqa myqa said...

haha !
nak ke ?

aMy SiDeK said...

mesti la nak sapa x mo makan lak.. adeyh..

Farie Amrah said...

meletop bibir kamu..
leh jd model lip ice..

Ruhil Rosley said...

giler bibir u tebal.
HAHAHA

eyqa myqa said...

amy ; kalu tang mkn pnggil lah aku kan ! hahaha.

eyqa myqa said...

farie ; kalu i jd model lip ice rase bole mng tak ? hahaha

eyqa myqa said...

ruhil ; haha ! that why i perasan i mcm angelina jolie ! hahaha. gyler tak bole blah.