11 April, 2009

sepetang bersama mereka

kesudahan rupaku yang amat lancau.

rambut dah macam minyak ikan dah!

haha


sepetang with papa & mama




papa look kurus. nampak sangat


kitaorang pakai baju putih. serius! cam janji janji gtu. haha

balik balik balik.
best best best.
amat homesick!
so,

ade yang tak pueh ati
haha

*gyle tetibe kan.

lepas paper math tadi, mama & papa ambik aku dalam pukul 3 gtu. lepas orang solat jumaat. aku angkat barang siap2. then naek kereta. VROOM VROOM && no more hostel oke. my last day in hostel. bye bye DESA SISWA. haha.mungkin aku dtng ostel lagi && mungkin tak tapi tapi ade orang sebuk nak duk ostel. oppsie!! siapakah itu? no mention oke, aku baik orang nye. bukan kaki burokkan orang. haha.



lepas ambek aku, papa cakap nak jumpe org kat putrajaya. so papa antar aku && my mom g souq tu. ala tak tahu lah ape. tak igt lah. and and Im so hungry weyh. papa belanje SECRET RECIPE. yeah! best!.

mule mule ngan mama. makan minum kutok kutok orang ape sume. aku dgn mama selalu kutok kutok orang. mama is the best rakan kutok. betul betul.! haha.

gtu lah. makan makan sume, papa datang. bile papa datang kitaorang still kutok orang. haha.

then then, balik. dalam kereta aku...

korh

korh

(tidur)

ngantuk doh, study lah katakan. haha

=DD


1 comment:

Nazly Mahyunni said...

aha hobi ko mengumpat ae?
ngee,
same la kite,.