20 April, 2009

rindu rindu !

aku sampai umah dari mid valley dalam pukol 8 gtu. tak sempat nak duduk, nak kencing ! nieta dah calling calling, tanye jadi dtg umah dye ke tak. aku cakap jadi lah. danial && carol dtg ambik aku. mmg tak sempat nak buat ape, just call mama bagitahu nak pergi umah anita sekejap. mama cakap oke lah. danial pon datang pick me with kereta ayah dye kott. lepas ambik aku, kami pergi ambik amy && zakwan kat lrt. so kereta pon penuh tapi tapi danial ckp nak ambik ruby. so kereta lagi penuh, mcm sardine. haha sebab semua besar besar mantap mantap gebu gebu. berhimpit himpit lah kami. haha tapi fun !
sampai rumah anita, jumpa yanty. dah macam reunion dah. nie pon dah riuh, kalu reunion lagi riuh nie. haha. i mean ! that really fun. lame tak jumpe borak borak gelak gelak gtu. haha.
just nak cakap, aku rindu zaman sekolah. aku rase time tu time yang kite tak payah fikir ape selaen belajar && seronok. haha.



pic nie blur but i like it !
aku dgn amy takde. capture pic lah.

anita blur && shake


gedik kamu nok !

this picture is haha !
yesterday night, i had very nice time. i miss u all so much. rindu zaman sekolah sekolah gtu. muka yang tak reti nak balek umah. haha. rase macam tak percaya almost 2 years dah tinggal sekolah, rase macam minggu lepas baru abes spm. haha *tak bole blah =DD.
oke oke, tak emosi sgt. hope korang success je !
p/s: rindu rindu sekolah ngan pn ESAH AH AH



2 comments:

aMy SiDeK said...

kena bontot ku kelihatan tunggeg... adeyh..

eyqa myqa said...

haha. tahu tak pe !