26 April, 2009

bookfair ke bohsia

today, papa cakap nak pergi bookfair. so kitaorang siap siap gtu. kitaorang gerak pergi dlm kol 5 gitu. atok pon nak ikot jugak. so bwk atok sekali. sampai PWTC, DAMN !! ramai kott, gyler arr. sesak sesak pulak tu. tak sanggup jugak lahh.

masuk masuk jalan jalan ape semua. tak sempat capture pic lahh sebab ramai sangat. so jalan jalan je. nak beli buke pon aku tak tahu nak beli buku ape. aku bukan budak sekolah lagi, selalu nye kalu zaman sekolah dulu aku beli buku rujukan lah tapi sekarang nak beli buku ape.

jalan jalan, aku nampak ade gempakstarz booth. haha, last last aku beli comic. 3 comics pulak tu. tak beragak tollah. pastu pastu aku beli buku kahwin mawi&ekin. RM1 je kot. takkan nak kedekut jugak.

then teman adek aku cari ujang booth, susah kot nak cari. ramai lepastu belit belit pulak. penin aku. adek aku nak pergi ujang booth sebab nak beli paper bag je. apelah. mahal pulak tu, sampai RM5. cam tak berbaloi gak lah. haha.

letu letu, aku lepak lua sebab penin lah duk dlm lame lame. ramai sangat ! penin penin. kitaorang

pon dok lua lah sementara papa nak pergi ambik kereta. sebab sebab nak pergi KENNY ROGERS. yey ! kempunan sudehh !

so sebelum kereta papa sampai, capture capture gambar. ape lagi. so, layan !


muka penat doohh !

my mama ! look her, hot kan ? tengok anak lah. haha
*gyler geli weyh !

sengal ! sila ignore muka aku yang patut dilempang itu


papa !

kat kenny rogers leisure mall aja oke. tengah tengah duduk, aku wish nak tengok bohsia. adek pon cakap nak tengok jugak. mama cakap pergi lah tengok ticket. so aku && adek kelibut cari ticket. ade ticket pukul 9 dan 11. kitaorang ambik 9 punye. sempat kott sebab sekarang baru pukul 7.50. so mmg tak plan nak tgk bohsia. makan makan semua, sedapp dohh !gyler lame aku tak makan kenny oke. so sedapp. terliur liur air liur aku. tak tahan dohh.

bile makanan sampai, semua senyap makan, mengadap makanan tu. tak pandang tempat lain dah. sedabb weyh ! ku bilang sedapp. haha



atok & adek, atok suka sangat posing cam tu. mama cakap macam 'gorila'.aku pulak cakap, atok macam 'shrek'. haha, sory atok. we all love u !



adek aku agak tak senonoh dan kurang sopan sebab makan sampai jilat jilat pinggan tu. korang tengok lah. gyler lapoo kot cam tu. macam mangsa palestine betul perangai. haha


see ! finish, macam kebulur sangat kan !

so, yang tengok wayang aku && adek saja sebab my parent tak minat nak tgk wayang sangat. lagi lagi movie movie cam nie. lagi lah dorang tak suke. so tengah kitaorang tgk bohsia. mama, papa && atok balik umah lah. lepak kat umah. lepas abes movie, dorang dtg ambik kitaorang.

that movie COOL ! agak ar. best kott. daring gyler. takde tapis tapis punye. kasi tunjuk semua weyh ! aku suke nabila huda tu sangat. dye amat brutal && seksi. oke! aku saran kan semua pergi tengok movie nie kott. korang mcm rase tak rugi ar walaupun korang kena kuar duit sampai RM10 pun. kite kan kena support filem melayu . haha. kalu korang suke tgk 'jangan tegur' , korang mesti suke tgk movie ini. same taraf dye. best ! cam tak percaya lah, movie melayu best cam nie.

tengok tau !

p/s: kat leisure mall ade speedy , ade banyak kott japan movie/drama tapi duit takdo ! sebab abes beli komik. nak cucuk atm tapi out of service. geram sungguh ! hehe.



9 comments:

Shazana Samaluddin said...

warh. cam best je. tp part mkn la. haha.
i smlm gi book fair. haish.
mcm ape je. ramai org nk mampus. rase nak marah je semua org. haha :)

Ruhil Rosley said...

fuh.
tak sanggup la nak pergi book fair.
agaknye terlalu ramai.
cerita bohsia.
huhu.
bagus la sebab daring.
coz ramai anak muda kita mcm tu.
:)

eyqa myqa said...

zana ; haha dear, makan mmg best! dooh i pon tak snggup nak pergi bookfair tu. ramai tahap gabai nye !

ruhil ; tahu takpe, a'ah, bohsia best. g tgk g aw. haha.

bella said...

sori r tp muka atok korg srius lwk
huhu
wahahaha
x thn gler

eyqa myqa said...

haha ! mcm shrek kan. hahaahaha. i pon tak tahan kott. =DD

Nurul Atika said...

wut a happy family..
suke tgk korang skluarga..sporting
espclly d grandpa.

eyqa myqa said...

haha !
yeke ?
atok mmg cm tu kott.

chentachantqs said...

atuk u comel (:

hope 1 day boley lepak same babe~

eyqa myqa said...

atok comel ?
i lagi comel.
haha.

i hope too hun !