13 April, 2009

conan conan!

semalam pergi jaya jusco maluri dgn mama, papa && adek serta mak yang family.
nak lepak lepak katenye. so aku pon follow follow lah. aku kan pantang dipelawa. haha
pergi lah. niat dhati nak beli DVD hanakimi special. sebab aku tak de lah DVD tu.
then then bile sampai JJ, pergi food court dulu. perut dah lapoo dah. menjerit jerit perut ku. =DD.

aku kan memang sentiasa lapoo. weee!

makan makan gelak gelak. maen teka teki siap. aku wish nak pergi speedy, nak cari DVD japan//korea. aku kan dekarang dah jadi peminat drama//movie japan//korea. aku cari cari punye cari hanakimi special tu tapi takde. sedey sudehh! tapi tapi aku jumpe movie

detective conan

yang comic popular tu, hehe tapi yang real punye. orang betul betul. seronok aku weyh!

=))


aku belum tengok lagi m0vie tu tapi aku tahu hero dye adalah hero kesayangan aku.

oguri shun

yang handsome tu. cume dalam movie nie dye tak handsome sgt.

p/s: picture hero dye. scroll atas ye.


No comments: