29 April, 2009

ape nak cerita eh ?

aku nak story ape eh ?
takde yang menarik today, memang sekarang life aku mcm bosann jugak lahh.

  • aku bangun lambat, 11.30 baru bangun
  • teman mama pergi beli lauk, maksudnye kami tak masak. malas.
  • today sangat panas. aku macam ikan buntal baring atas lantai.
  • tengok the biggest loser.
  • mandi pon dalam pukul 3.30 petang gitu. jimat aer ye !
  • layan DVD, kurosagi japan drama.
  • dinner pulak. makan lauk je. on diet. sila paham. haha.
  • tengok the biggest loser lagi.
  • drama kurosagi tak abes. tengok lagi.
  • online online online.
  • kang pukul 4 gtu, baru tidur

so boleh korang describe, my life is bosan lahh. everyday gitu je. kalu nak laen pon aku baceundang undang for driving license. haha. tapi i love my life. i want nikmati macam tahap mampus. memang nmpak bosan tapi have fun dsebaliknye. mungkin sebab bosan because i don't have boyfriend. // aku antisocial. but i not antisocial person. cume malas penuhi diri je. so, aku suka buat something untuk ilangkan bosan dirumah mcm :

  • tengok DVD
  • bace comic.
  • online online.
  • blogging. i love blogging !
  • youtube
  • bace novel.
  • gaduhh dgn atuk && adek.
  • masak
  • sembang dengan mama.
  • try baju yang ade untuk suke suke. haha

see ! korang fikir cam mane ?

leave your comment oke !

3 comments:

CiK NuYu said...

sama mcm life sis masa zaman study dulu...
kalau org lain mungkin boring tapi sis tak pun..
kalau time cuti sem x penah keje pun..
ntah ape buat kat rumah xtau..tapi suka duk rumah...
mcm2 boleh buat.. mmmg nampak mcm terperap je tapi enjoy je..
janji ada tenet!
haha~

Shazana Samaluddin said...

i suka duduk rumah. Lagi aman. Haha.
u, ade tag utk u :)

eyqa myqa said...

ainza ; betul lah yang, kat mane2 pon. umah lagi best. kannn!

zana ; betul betul. home sweet home. oh really ? thnx darl !