11 April, 2009

busuk

kerinduanku sudah dirumah. AMAT dirumah. dengan kelegaan kepala otak aku dari final exam bodoo bodoo tu. akhirnya aku berjaya abeskan sem 2 kat college tu. best kott, kott lahh. just hope pointer aku better than sem 1 lah. kalu tak better pon, jgn lah sampai repeat // P1. aku tak nak kot

sesampai dirumah, aku kemas kemas ape patut. banyak gyler barang aku. tak terkata. baru ku sedar. hahaha. lepas kemas ape ape sume. jiran aku datang. lepak lepak sembang sembang gelak gelak macam SYAITAN GONDOL dalam keadaan tak bermandi. so bile tak bermandi mesti lah macam busuk kan. so nikmatilah pic yang hapak ini

sila ketepikan mata anda dari lurah tetek itu, itu bukan untuk anda. lagipun dah tak bole sorok dah. haha

pic nie cam lancau sikit lah. muka tak mandi. haha. aku pakai kaftan, jgn tanye kenape. bile aku pakai kaftan, dah macam bibik dah! =p

&&

i prensenting Ima//Amy. mane mane lah. jiran aku tu. dye pon tak mandi gak.

p/s: lidah aku panjang kan! haha

No comments: