20 April, 2009

semalam !

kan semalam aku cakap aku hangout dgn carol && adek aku, fifi. g mid valley. jln2 gtu je.
i mean, lame tak spend time mase gtu dgn carol. so jalan jalan lah. dengan berbekalkan rm630 duit mara yang aku baru dapat itu. ape lah, shopping lah. haha. tak shopping sangat pon tapi just abeskan duit beli movie japan. yeah ! aku nak gune duit tu untuk benda lain pon !
makan mcd, lame kot tak makan mcd.
=))



fifi pon nak ikot gak, tak kesah lah. dye pon oke ngan carol kan

ko glamour nok ! haha. =DD



on the way pulang, pedulikan muka aku yang
kurang bernas itu !


last picture from us !
macam biase, pergi nak public transport. balek pon same lah. tapi tapi first train, sangat ramai org sampai dah tak muat dah KTM tu, so aku tunggu second train. naseb baek tak ramai sangat. so boleh joring !
hahaha
penat penat
nak pergi anita birthday party pulak .
p/s: aku dah dapat semua movie death note ! hahaha




2 comments:

aMy SiDeK said...

hulawai.. ko nie makin sexy kot.. agak2... nanti nok sebelah ko tergersang..haha

eyqa myqa said...

haha !
itu pon kalu, nok tu tgersang lahh.
kalu dye tak tahan tgk aku.
haha