13 April, 2009

rezeki bang bil

today kan sunday, malam pulak ade anugerah bintang popular. mesti lah aku nak tengok. kalau nak tengok kat umah atuk. kena gadohh ngan dye dulu sebab sunday night kan ade CSI marathon. so disebabkan malas nak gadoo ngan atok. mama && papa ajak aku ngan adek dtg umah. so kitaorang lepak umah mama && papa lah. semate mate nak tengok ABP. ahha mengelabah tol aku nie.

so ma & pa dtg jam 6 nak ambik kitaorg ngan atok, pergi makan dulu kat sungai besi. mee kari dye sedap gylek babik siek!

haha.

then then lepas antar atok balik umah, sampai kami di rumah mama.

lame siot tak dtg umah tu. rindu pulak. maken chantek pulak tu.

0ke oke. ABP start.

aku tak suke Farah Fauzana oke. nape lah dye yang menang. bagi lah Linda Onn, baru best.

*soryy sesiapa peminat Fafau gyler nie.

anyway, Siti amat chantek time nyanyi lagu 'DITAMAN TEMAN'. chantek siot.

haha

ANUGERAH BINTANG POPULAR

Bang Bil telinga besar.

nabil


sape sangke kan. dulu tengok macam mat rempit je tapi sekarang dah kaye weyh. siap kalahkan mawi && siti lagi. bukan senang tu. rezeki dye lah tu kan pastu dapat GF cun mcm irma plak tu. huh! untung kau nabil..

kalu aku jadi budak kampung nabil nie, pastu nabil ngorat aku tapi aku tak nak sebab aku tak suke mat rempit weyh. then dye masuk raja lawak, terus menang kaye raye sekarang. aku mesti menyesal nie. hahah

gyle mate duitan, nampak sgt nak duit je. =pp

p/s: rezeki ayam kat kaki, rezeki manusia letak kat telinga lah pulak! =DD

No comments: