12 April, 2009

tagged by luqman.

Adakah anda suka blogging? Kenapa?

tak tahu lah, mungkin sebab semua orang ade blog so aku rase blog tu mcm trend lah && cam best je. tu yang buat tu.

Blog siapa yang selalu anda skodeng? Nyatakan 5.

  • amira
  • luqman
  • aiza
  • amy
  • zakwan

Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapa kah orang itu?

ape masalah korang, mestilah nak. tersangat nak. mean bia lah dye sayang aku seadanye. jiwa jiwang terkeluar sudeyh! haha

Taken or single? Mana lebih bagus?

single, available && desperate. haha. bagus? ntah, from now aku tersgt bosan bile single && i want BF tapi single lagi best kott.

Pernah tak cinta anda tidak dibalas?

i mean selalu kot. haha

Ciri-ciri bf/gf idaman anda?Nyatakan 5.

ntah le, sementare nie. bialah orgnye baek && cukup sifat sifat manusia kan. =DD

Pada umur berapakah anda akan merancang untuk berkahwin?

awal; 26

lambat;30

Nak berapa anak?

paling sikit 2, paling banyak 5

5 orang bertuah yang anda ingin tag :

bertuah? mane ade istilah tu sekarang, kalu nak bertuah kena cari sendiri. haha

malas tag lah

D.O.B

22 september 1990

best present yg penah dpt?

handphone lah kott. tapi tapi tanye lah ape aku nak present idaman aku. hehe kasut jimmy choo. bole tak mama? mau dtendang oleh mama ke lombong. =p

gift yg di impikan..?

kasut jimmy choo lah. LV ori lah. pernah cakap ngan mama. mama cakap 'ko kena kawin ngan datuk ar kak'. eeew! geli aku!

fav colour?

green

purple

fav numbers?

3

best place yg ingin dijejaki?

japan

rase bahagie bile.....

dengan family

fav movie.

Titanic. eww! haha. sedih sial movie nie

fav artist .

angelina jolie

Tagged you :

luqman luqman gendut!

1 comment:

ML; Mohd Loqman said...

Kureng btul yg last2 tu.
:D :D