15 January, 2009

semangat PED

eyqa semangat PED

PED itu adalah sukan, semangat sukan mula membara tapi tapi ade nampak ke macam aku nie berminat dgn sukan. gahh! sudah tentu tidak! but tadi agak menyeronokkan lah, sangat seronok. i enjoy it. macam orang tadi, tapi maen netball je. aku tak main pon, just jerit jerit kat tepi je.PED nie pon mengeratkan silaturahim aku dengan budak section aku gak. aku tak sangka yang dorang sebenarnya best sangat


presenting, section 9 aa101 semester 2


time nie nak g padang tapi sempat pose lagi aw. korang best kott. penat layan korang.




ade ke dorang suh aku menari poco poco, tak kuasa mak nyah! bukan tak kuasa tapi malu. aha, aku tahu malu ke! haha. tak bole blah! nas siap nak pasang laju lagi. ahah, naseb baek dorang tak paksa aku. kalu tak? malu!

1 comment:

Amira Zafirah said...

eyqa = malu.

equation yg lsng tabule pakai okay :D