28 January, 2009

bengang

Adoi.
Bila semua orang always cari salah aku, damn bosan. Aku pon sometimes tak faham kenape semua orang sibuk cari salah aku, kelemahan aku // buruk aku. Kenapa dorang tak try cari kebaikan aku. Nobody perfect rite? Semua orang gune word nie tapi still nak judge orang macam korang dah cukup perfect, come on lah, korang pon teruk korang nak cari salah orang. Tengok diri sendiri tu dulu. Tak payah sibuk nak cari salah orang. Kekadang, aku tak tahu. Bile aku buat baik, takde sape perasaan bende baik aku buat tapi bile aku buat jahat// salah. Semua hentam aku. Tolong lah, aku manusia jugak kott, ade ati perasaan. Korang pon rase teruk kan bile semua orang cari salah korang je. Dohh! Beragak r, aku tak suke perasaan tu. Rase down gyler. Kalu tahap kebengangan bole dikira mcm tempeture bile kita demam, mesti aku punye teruk.

Don’t judge a book by its cover, aku selalu gune ayat nie, dohh! Mcm2 kott orang ckp pasal aku, walaupun aku tak tahu ape dorang ckp sbb aku pon kejadah taknak ambik tahu. Tapi aku tahu yang dorang cakap pasal aku banyak yang tak baik dari yang baik. Tapi pukimak lancau r, aku tak kesah. Damn shit tak kesah! Korang bole cakap ape je, as long korang rase korang bahagia. Korang bole cakap pasal aku sampai mulut korang berbuih pon, lancau aku tak heran.

Keep talking bitch, u all making me famous
*haha, gyless tak bole blah!

Kadang2 bende bende bangang mcm nie buat aku down sangat, dah r. mcm aku nie hopeless gylee, sometimes aku rase aku nie tak gune tapi nak buat camne. Aku tepiss tepiss je bende2 camnie. Malas nak layan tapi kekadang nak layan gak.

Aku nak tahu sangat ape dorang cakap pasal aku tapi aku rase tak tahu lagi bagus. Kalu aku tahu, mau aku ludahh muke dye. Biar pandai muke dye. Hahaha *gelak bapak
setan gondol. Dohh! Korang tak bole judge aku mcm tu kott, sebab korang kejadah tak kenal aku. Aku rase aku nie best kot *dahh, time puji diri sendiri, bapak perasaan =DD.
HAHAHAHA. Dahh dahh, aku malas nak touching lebey lebey. Tension nie!

1 comment:

Aiza Hanis S. said...

manusia selalu tak puas hati dengan apa yang dorang ada. biar je org nak cakap ape. live your life the best u can. ta payah hirau org lain. chill eyqa! :DD