28 January, 2009

medley medley

hah! aku update sekali lahh eh. now, lepak kat lazeez cafe. kat mane ntah.
=DD, aku tak hafal jalan lahh. kat mane pon aku tak tahu. emm
23 January 2009, jumaat.

Sepatutnya aku ade class math tapi ape lagi, ponteng lahh. Dah r satu class je. Tak kuase maknyah. Class pukul 8.40 plak tu, harapan lahh aku nak bangun.

p/s : Miss Suzana, jangan marah eh, dah lah dye suke cari salah aku. Kalu korang nak tahu, class math aku pakai tudung, bukan hipokrit tapi kene pakse sbb miss suzana nie poyoo nak mampus. Aku ludah muke, padan muke. nased baek aku minat math kalu tak, mmg kene ludahh lahh. Dah macam class agama dah. Gyler tak bole blah.
*gelak gelak setan setan gondol gondol.

Tapi aku pergi college jugak, sebab nak antar assignment && sign invois for MARA. Aku pergi bilik miss aleezawati (lecturer ACF) nak ambik assignment. Pastu lalu café college, jumpe mira && luqman. Cakap cakap jap, bla bla bla. Pastu merepek ngan budak section mate aku jap. Aku balik ngan dian & aida tapi kitaorang balik jalan kaki sebab kunci kereta ade kat rahim (BF dian). Time balik tu, dian moody nak mampus, aku igtkan apehal rupenye takde duit. Adoiyai pompuan nie! Tak kuase mak nyah!. Balik je aku tidur mcm anak beruk atas katil. Bangon! Lapar, ajak dian && aida lunch. Sambil lunch, kutuk kutuk orang, bahan membahan orang sekeliling. Balik bilik, sambung tidur. Aku bangun je dian dahh balik && aida baru nak balik. So tinggal lah aku sorang sorang dalam bilik.

Papa ambik aku dalam pukul 10 pm. Pastu pergi soru kat Ansar steak house, kat mane ntah. Aku nie bukan hafal jalan pon sbb bukan aku yang bawak kereta. Lepas kenyang, lepak kat BB Bistro, mama&&papa favourite place. Pastu balik dlm pukul 2.30 am gituu.
24 January 2009, sabtu

Bangun lambat kott, haram kejadahh tol aku nie. Kesian atuk, lambat makan, nie kes bangun lambat lahh nie. Tapi bile aku bangun je, dah ade nasi lemak. Aku ape lagi. Seranggg!!. Pantang Nampak makanan tol. Haha. Pastu aku buat rutin harian kalu aku kat umah, basuh kain, menyapu && yada yada. Mama call, cakap nak pergi karoeke dlm pukul 5 gitu. So dipendekkan cerite, mama && papa pick us. Then we all pergi ampang park, KAROEKE TIME! Serius lama tak dengar suare fifi. Honestly, fifi sangat pandai menyanyi, suara dye amat sedap kuat plak tu! Ahahh. *dik, jangan perasan aww.
kak bismi && her boyfriend, abang ean

Kak bismi,cousin && abang ean,her boyfriend pon join, kak fiza, katenye nak join tapi ade hal. So dye join kitaorang lambat sikit. Nyanyi nyanyi, haram kejadah semua. Lepas penat memekak, we lepak katt pelita near KLCC. Aku makan nasi kandar ayam madu, duhh! Tersangat & tersangap sedap. Kaww mari! Ilang diet aku. Then then, kitaorang lepak kat tempat wajib ‘BB Bistro’. && time kat BB Bistro, kak fiza join kitaorang. Danisya (anak die), kak Nik (kawan dye). Join kitaorang. So I have very good night, that day lahh. Time tu, kak fiza cakap nak sambung karoeke esoknye. Semua agree, lagipun esoknye cuti. Bolehh lah. So kitaorang sambung esok.


25 January 2009, ahad

Bangun lambat lagi, tapi kali nie takde nasi lemak. Tak kesah lahh, bukan priority sangat pon. Today, aku rase rajin skit. Aku ingat nak masak sambal sardin, lagipun itu je yang aku tahu nak buat. Ahaha. Aku masak masak ape semua. Pastu makan lahh, sedapp jugak! *huh! Gyless pasan. Mama & papa pick us dlm pukul 4 gtu. Sampai ampang park, papa cakap lapar. So kitaorang makan kat satu kedai yang laksa dye, mengancam jiwa siott! Sedap gyle weyh! Mimpi mimpi aku, dahlah mama panggil aku hantu laksa. Hantu tu. Ape dahh.

Kitaorang dpt medium room, bole sesangat. Nyanyi memekak mcm orang gyle. Nari nari gelek gelek gtu. Kak fiza bagi idea, nak main bowling dgn mama dye & sepupu dye, so kitaorang main bowling kat ampang point lah. Adoi! Aku kalu main bowling nie, ade problem. Lama tahap lancau aku tak maen bowling. Dahlah, kak fiza and gang memang pro maen bowling. Siap ade kasut, bola, beg & sewaktu dengannye. Huh! Gyler segan aku. First aku baling, dah ke longkang. Buat malu je. Tapi sape suh buat longkang, memang ke situ lah jawapnye. Kitaorang main 2 game. Second game, more oke than first game. 2 strike, bangga siott. Haha, bai tak bole blah. Lepas makan, lapar duhh. Makan kat pelita bawah ampang point tu je. Makan murtabak kambing yang tak bape sedap.



nie danisya, kazen aku punye anak. so anak sedare aku lah eh? xtahu lahh aku. yang penting dye sangat comel. dye panggil aku 'yong'. yong gitu, gyle tak bole blah!


comel gtu!

Time tunggu nak maen bowling, aku shopping sikit. Sikit je. Shop kat brand outlet. Aku mmg selalu beli kat sini. Lawa lawa dan murah. Aku beli ballerina & t-shirt, murah kott RM19 je. Haha. Best best! =))

t-shirt yang tak seberape



adoi! bende cam nie pon nak entry. ahaa


26 January 2009, isnin.

masih bangun lambat, masih kesian kat atuk tapi ape kan daye, aku memang tak perikemanusiaan. Haha. Nasi lemak lauk ayam ade! Gyless bagus. Sedap sgt! Jilat jari aku aww. Tapi atuk makan lauk semalam, kesian!! Lepas makan, aku tak buat ape pon, just main game je pastu tidur tidur. Mama call, mama cakap papa teringin nak makan pizza. So mama & papa pick us dlm pukul 9 gtu, pergi pizza hut maluri tapi pizza hut tu takde air cond. Agak kelakar lahh. Tapi kitaorang makan jugak kat situ, takde lah panas sangat. Aku lame tak makan pizza tapi pizza US punye barangan ke. Huh! Aku malas nak boykot2 nie. Kalu semua boykot, kesian budak melayu yang keja kat situ. Aku tengok mcdonald ramai je orang. Lepas tu kitaorang lepak kat tempat wajib, korang tahu kan mestilah BB Bistro, lepak lepak kat stu. Aku nak pergi kedai buku kat sebelah kitaro. Aku beli comic ‘FATAL CHAOS’gempak starz, Last part, finally! Dah abis bace dh, ending dye agak memuaskan lah. Aku suke.

sempat snap 2 picca je. enjoy!

time nie kat bb bistro gitu

muke ko nmpk jahat dik! ahaa

Then papa & mama antar aku & adik pukol 2 gitu. Pastu aku lepak tidur tidur!

2 comments:

Amira Zafirah said...

pakai baju baruuu :D

Aiza Hanis S. said...

slalu pergi ampang point? ta jumpe pon. u duk mane babe? :)