20 January, 2009

jual mahal?

jual mahal lah, takkan nak jual murah kott kan. bapak sial, aku tak tahu nape? maybe aku terlampau fikir bende nie, yess yess bende remeh temeh. eyqa memang suke fikir bende yang tak masuk akal. aha

aku tengah fikir, aku jual mahal SANGAT // dye sombong? hmm. ikot kate aida, dye tak sombong but aku jual mahal. damn! aku nak kat dye kott, takkan aku yang nak jual mahal tapi mungkin ade kott, ntah lah. susah nak describe bende nie.

agak ar, dye jalan sebelah aku je kott tapi langsung, aku ulang langsung tak tego oke! damn, dye nampak aku kott. haha, bengangnye!

*gelak tak bape nak ikhlas.

*tengah fikir positif nie.

mampus r!

2 comments:

ZAKWAN AHMAD said...

ala...ieqa just tegor je die..
buat2 tanye ape2 or senyum je kat die.

jgn malu2 oke..
sbelom die jadi milik org lain;p
ghe~~~

good luck=]
aha~~

Anonymous said...

mmg KA! jgn nk gedik mengada-ness jual mhl dgn smbg. i cucuk u nanty. love u gundik! hehe :D