14 January, 2009

problem

today, macam biasa, aku ke class. first kelas PPE//microeconomic. alahai! tersangatlah bosan. damn it. tuhan je tahu bosannye. super bosan eh. lagipun aku tersangatlah ngantuk. lepas tu math pulak. ini lagi bosan . ntah ape2 ntah, macam bodoo je. kejap xnak buat quiz kejap nak. masalah kat aku kot. then then kelas ACF, kelas nie aku xbolee ngantuk, aku kene cergas sbb lecturer dye macam serigala aw. ahaha. kene ko! kelas abes lambat pulak tu. hah! sampai bilik aku terus baring, mengadap lappy aku.

from now, aku akan jadi peminat korea movie. pergh!! gyless hot hero dye. nama dye

Daniel Henney.

tersangatlah hot, hah! dye mmg potong abes lah senarai hotstuffs aku! dah lah bile dye cakap english , seksi oke.. aww! haha. mesti korang ingat aku sangap kan. yess, i have that problem. =PP aku xkesah pon cakap pasal tu. huhu.

aku tak tahu kenapa tapi today aku nampak zaid, milion time! pastu pastu aku lunch dekat hostel. dye ade kott, xpenah penahh dye duk kat cafe hostel. i mean, nak nampak dye pun susahh tapi today nampak dye banyak kali kott. haaa! seronoknye idup aku. hehee. now, aku kat cafe tgh dinner punn nampak dye. kalu tak, kemain susah nak nampak batang idung dye kat hostel. haha. && for first time aku finally dapat dengar suara dye. yes yes, mungkin korang ingat benda tu remeh je tapi that really meaning to me. aha, tak bole blah! =]]

syahmi pun ade tapi dye keseorangan. anyway, dye sorang ke // dengan kawan2 dye ke. he still hot! =]]

oke, tadi baru call mama. hmm, i know mood family aku sekarang ni macam ribut. xberapa baek, aku agak sedih tapi ape kan daya kott. aku kat bangi && aku tak tahu ape cerita jadi kat rumah. oke oke, aku tahu, sekarang gawat. my papa tengah tight tapi boleh tak kalu kita hadapi sama sama. tak perlu gadoo gadoo, tak perlu marah marah. thing macam ni bolee hadapi punyee, cuma jangan lahh masing masing tension. bila tension sume benda tak jadi. bila masalah sikit, sume nak tension. for u all information, my papa ada heart attack. bila tension, papa aku stress. dye penah jatuhh motor kott sebab heart attack. adoi! aku takot kott. aku tak tahu nak buat ape.

ya tuhan! give me and my family strength.


No comments: