20 January, 2009

ahaa! =)


majalah sekolah sape nie? kalu majalah sekolah nie, majalah sekolah korang. comment aww.
haha. aku dapat majalah nie dari someone. motif?
motif: aku nak tgk someone lah, haha. kelakar kott. buruk plak tu. iyelah zaman sekolah.
zaman haramm kejadahh oke!


oke,oke. tengah aku lepak sambil online kat lobby. datang luqman. so lepak lepak haram semua. kitaorang snap skit picca. skit je. cite cite, kutok kutokk. haha, mmg adat lah kalu kutok kutok. orang kutok kitaorang , kitaorang kutok orang. itu mmg choys! tima aku lepak ngan luqman, anis, nas, zana && agim ade. sambil2 tu sembang2 ngn dorang
motif duk lobby : nak tengok someone. tapi tak nampak someone tu. aha. aku nie unlucky. pity me!

nie luqman, muke aku patut kene penyepak kuat kuat plus laju laju.
macam biase.
lepas lepak2, balik bilik lah. banyak keje kott. tapi aku mengadap majalah sekolah orang yang haramm tak de kene mengene ngan aku. pastu aku gelakk kuat kuat, macam setan, guling guling.
ahhh! eyqa, pndai gelakkan orang, orang gelakkan ko ko marah. huhu. biasak r tu. assignment banyak weyh, dasar lecturer ingat kitaorang nie, ROBOT!. tak beragak weyh. lahanat toll lah


2 comments:

Amira Zafirah said...

sumone sumone.
mention name teros kn senang. haha. takkan tetibe malu kott :D

Aiza Hanis S. said...

hahaha, tahla, kdg2 susah nk describe psl boys ni. apa yg kte x ske kdg2 ttbe kte jd ske bile kte tgk org yg kte ske. haih. dah dah. mls pk psl lelaki dah. hehe, babe, takde update ke? ;)