17 January, 2009

I already grow up



lain macam kan title kali nie kan. haha, saje je buat gempak. lagipun, aku just nak bagi tahu aku tak sangat aku dahh besar. haha, tak bole blahh. bile aku fikir balik// aku duk sorang-sorang terkenangkan zaman sekolah, zaman muda mudi *aku masih mude oke. zaman bodoo bodoo dulu, bile aku tunjuk gambar aku time sekolah dulu kat kawan2 college aku, dorang akan gelak macam setan (setan gondol). aha, mmg patut digelakkan pon. aku pun akuinye yang mmg agak huduhh time sekolah dulu. yeap, everyone change rite? cume macam mane dye berubah. aku sendiri tak percaya yang berjaya lalui zaman sekolah yang mulenye aku fikir sekolah itu bosan tapi sekarang aku hargai time tu. just takde ape yang patut exticed about sekolah. aku dah ke college, aku nak lalui zaman college dengan hebatnye. xde ape perlu diingatkan sangat. tapi aku sayang kawan2 kawan aku kott. i already grow up! macam lagu kan tapi aku still papa && mama baby. everyday aku akan call mama untuk report jadual seharian, mesti korang gelakkan. eyqa macam nie ke? haha, aku mmg macam nie. aku memang sayang gyless family aku, lebih sayang dari everything. aku amat tak suke orang cakap anything pasal family, aku tak suke.



walaupun aku dah besar, i mean makin matang. aku masih eyqa yang same.



eyqa gyler


eyqa tak berape nak tahu malu


eyqa messy


eyqa banyak cakap.



yess, im still a same person. tak perlu risau cume sedikit matured dari dulu. orang yang tak pernah kenal aku, dye mmg tak kenal aku. aku tak teruk macam korang fikirkan cume aku ade cara aku sendiri && tak semua accept cara aku/style aku. dan aku amat selesa dengan care tu. aku tahu, ramai kott yang kutok aku, kutokk lah selagi bolee kutok. aku tak kesah && tak nak ambik tahu pun ape korang cakap pasal aku. aku amat sayangkan family aku & my friend. dont ever talk about them in front me. if u want shit on ur face. buatlah. ahaha. hanye dorang je amat faham aku. one thing yang aku masih orang yang sama



'single'



haha, nie perkara yang tak bolee dinafikan. yeah! aku sangap kasih sayang. i mean, aku banyak kasih sayang dari family aku & kawan2 aku tapi i sangap kasih sayang dari seorang lelaki. haha! tak bolee blah. dont ever ask me, why aku tak de boyfriend? aku malas nak jawab bende tu. nyampah! bukan aku terdesak tapi hanya perlu, walaupun itu bukan satu keperluan but i want feel that. honestly, aku bagitahu yang aku tak pernah couple/bercinta/seangkatannye, i mean aku takpenah ade bf. believe that? percaya lah. tu mmg betul.



so my life just for myself, family && friend. i enjoy it but i want it more & more more. kalu tanye pasal dream guy pulak! emm? *fikir japp



aku tak ade yang detail, just aku perlu lelaki yang nampak macam lelaki bukan pondan. aha. of course NOT gay! aku perlukan lelaki yang smoke. kalu korang tanye kenapa? aku suke bau lelaki lepas smoke lagi lagi kalu campur dengan bau perfume dye. that true man oke! haha. aku suke muke yang naugthy2 skit && aku suke kalu dye seorang yang sosial. i mean aku pon nmpak macam perempuan sosial kan, macam sesuai lah kan. style itu penting, yess, aku amat sukakannya. aku tak suke lelaki mengongkong, that really annoying.



apasal dye nak control aku? aku belum jadi bini dye lagi!



crush?



yess, aku ade secret crushs. i mean 2! haha. aku minat dua orang kat college. aku tak tahu dorang tahu ke tak! i mean, aku nak kat dorang, mane2 pon tak pe. hehe. tapi aku bukan terdesak aww. aku takkan memberi tapi aku jugak taknak menerima. i hope u know what i mean. i just need. tapi kalu taknak, takpe. aku tak kesah. dorang pon muke dah ade girlfriend. takkan nak kebas boyfriend orang kan?.



nie masalah aku, senang jatuh hati dengan boyfriend orang


*lagipun aku tak tahu dorang bf orang ke x?


aku suke je.


haha.



p/s: kepada sesape yang membace, aku mmg begini. eyqa kan dah besar! =p




3 comments:

Aiza Hanis S. said...

huhu, i pun sama jea mcm you. depan pagar pakai selendang. but i takut yg kali ni lecturer kompaun tym dlm class. siot jea.

Amira Zafirah said...

eyqa eyqa eyqa.
benda bodo bodo yg kat skola tu la that make us grown up okay.

anyway,
i love you :)

Nurul Atika said...

yer ko mmg org yg same eyqa..
orang yg same gelak giler babik sampai dengar dalam klas aku oke..
haha jgn marah