13 January, 2009

college life

today, kelas penuh sangat. tersangat lah penuh. penat nak mampus tapi tapi aku tersangat enjoy ke kolej. aku rase korang mesti tahu kenapa kan =PP haha. today jugak, aku ada Quiz ACM.

oh gosh!

tersangat lah susah, actually susah sebab aku study ala kadar je. korang tahu aku kan! then then math class amat lah bosan, miss Suzana ajar ala kadar je. haha tapi sebenarnya dye bengang dengan kitaorang section 9 AA101 sebab dye nak buat class petang tu pukoul 5 tapi kitaorang taknak so dye bengang lah. merajuk pulak tu. haha, aku tak rase bersalah tapi aku rase tersangat lah kelakar sebab dye macam nak nanges =PP

today jugak, aku lepak dengan Aida, Allina, Acab Amira && Luqman kat cafe college. tersangatlah best. kitaorang berjaya mengeluarkan air liur yang ade dengan menbahan orang serta ketawa. orang yang menjadi bahan kitaorang adalah 'yaya' tapi kalau ikot kata amira 'altantuya'. muka dye buruk tapi badan dye lawa. kitaorang membahan dye tersangat lah banyak.

this sem, carta hotstuff aku dan rakan-rakan bertambah. oh gosh! makin ramai yang handsome && yang hot makin hot. yang handsome makin handsome. hahh! what can i do? cuci mata aku sem kali nie. today aku jumpa zaid milion time oke! tapi xde respon pon. but syahmi ade respon. semester 1, zaid tempat pertama tapi sekarang syahmi berada pada carta pertama. haha, tak boleh blah. Luqman bagi tahu aku yang dye satu sekolah dengan syahmi && arif kott. haha, baru aku tahu. dye cakap syahmi tu best, FUNNY! tu aku suke tu.

oke, aku nak kenalkan faruq, aku baru kenal dye && dye tersangat best. baru kenal dye tapi macam dah lama kenal dengan dye. xrase malu kott. faruq layan aku macam budak2, dye suke main rambut aku && dye suke maen pukul2. haha, betul2 macam budak!

=]]

No comments: