11 January, 2009

happy + tension = mental

today weekend,

aku nak balik bangi. tapi before papa and mama hantar aku balik. kitaorang lepak kat Q bistro at btr. bistro baru kott! besh weyh.

oke oke, i get my first lappy oke, it name is acer. murah aja meyh tapi tapi excited kott. this is my first posted gune my lappy. haha, beshnye. thank you to mama && papa sebab sebab this lappy, walaupun eyqa dapat lambat sikit dari orang tapi eyqa dapat jugak kan haha. i really appciated that. wa!! xbole blah.

oke oke, nak nalik bangi nie. xcited kott. nak jumpe aida, dyan, study, gosiping. haha. inspirasi terutamanye, oke oke of course SYAHMI && ZAID. haha, x bole blah. 2 hotstuff yang aku xboleh nak lari.

esok ade kelas, aku xsabar nak g college, of course nak jumpe 2 inspirasi aku. tapi tapi that guys tu rase aku inspirasi x?

mesti lah x. betol x?

haha.

today, aku trim my hair. lagi better dari selalu (semestinya). tersangatlah chantek. aku rase lah, lawa gak aku nie (perasan sial). xdelah, nampak senonoh lah sikit. kalu x muka mcm nyonya jual ikan. busuk dan mental.

aku tension!

nanti aku aku cite!

=]]


No comments: