19 June, 2009

penuhh

semalam aku tidurr dalam pukul 0130am. pade jangkaan aku, tu memang awal lah daripada selalu, aku biase tidurr paling awal pon pukul 0430am. semalam ari yang amat penat, i kena bangun 0630am, perkara yang aku jarang buat akhir akhir nie. haha, nmpk sangat tak sembahyang subuh.

i wanted to pergi class kereta, pakcik bakar tu ambik aku dalam pukul 0730am. side-parking is sangat susah. very hard to do. maca, teberak buat benda tu. pakcik tu always marah marah semua sebab aku macam tak reti langsung.

'pakcik, jangan la marah. nie first time saye buat benda nie lah' mane ade orang buat sekali dah perfect. betul tak ? adoyaiii. jangan la marah marah. hangen betul aku. dalam keadaan yang amat panas, ngantuk, penat, bosan tu giliran. i was so tired, macam tak sabar nak balik umah & boom (tidur). pakcik tu hantar aku, pakcik tu tak hantar pon. aku bawak kereta tu sendiri. dlm pukul 1130am.

petang aku teman mama pergi taman KLCC, aerobik+poco poco. lepas settle benda benda tu. mama wanted nak pergi JJ Maluri. nak beli hadiah father day untuk papa & atuk. soruuu dulu. lapooo ! aku beli 2 sets tako ball. wahh ! sangat sedapp.

ayoo ! jarang sekali hari aku amat padat macam semalam. letih ! aku ingin sangat tiduu awal sebab amat penat. todayy! bangun pon lambat, tak sesuai dengan tidurnye 1130am. tu pon sebab mama datang. kalu tak, memang terlajak lah jawabnye.

then tolong mama masak ape semua, carol msg. katenye nak datang sembang. petang. oke lah !
aku dengan tak mandi lagi. layan lah si carol yang datang pukul 0600pm gtu. oh! dye nak cerita yang dye dapat buat degree dekat UTM. terror kawan aku nie. after that, i was remember yang tadi berita cakap result kemasukan untuk ijazah dekat ipta dah keluar. dye dapat ijazah kejuruteraan kimia && bla bla bla. aku tak tahu & tak ingat pon. nest sunday dye gerak. amat cepat dohh !

lepas sembang. aku macam nak pergi komersial. macam lame tak pergi sane. so carul ajak mai danial , uda dan amy. tapi yang datang nye hanye mai & danial tapi problem pon datang. i was not happy lepak dengan dorang todayy sebab hal rumah sewa. that was fucking baby !
aku nyampah betul lah. sebab dorang dah janji nak duduk umah tu dengan kitaorang then bila dapat kawan, terus tak nak. so aku, ecah & ina dah tak de umah. mesti lah aku risau kan. tipu lah aku tak risau. aku call semua orang yang aku tahu kat kptm tu, just nak tanye pasal rumah.

naseb baek ade Yuni. aku macam terase sangat nak call & tanye dye. and and korang tahu, dye cakap dye perlukan orang 3 orang. i was ohh god! memang u save me , yuni ! i love u. bile aku dengar pasal umag tu. i was oke ! not bad, aku amat setuju. just tunggu echa punye decision je. sebab dye nak tengok umah tu. i just wanted, echa setuju je. sebab memang kitaorang takde umah & takde orang . so kalu dapat umah pon, kitaorang nak dduduk dgn sape kan. aku just tunggu echa punye keputusan je sebab 21hb nie nak kena bank in duit.


oh ! tu mai dengan carul. pakcik tu lah yang dapat buat degree kat UTM. terror ko nok ! gedik eh korang. anyway ! i miss u all. tapi sory, todayy aku amat moody. pasal umah sewa aku. tapi aku enjoy dengan korang. amat best. carul, ape ape text aku aww !


ni danial ! budak matrix jugak. pakcik nie buat degree dekat UPM. kawan kawan aku semua budak degree. aku je maseh diploma. takpe lah. as long nak belajar, kite belajarr.

esok : driving class. fuck man! pukul 0730am pulak tu. wanted aku nak bangun pukul pade nie weyh! adoyaii. harap aku bole buat semua dohh. lagi bagus dari aritu.
FATHER'S DAY EVE.

p/s : penuh ? ape hal lah title ko cik eyqa oii ! suke sangat bukan title macam cibai. haha. =PP

12 comments:

Nazrin The Greatest said...

ada aku kesah????cak cak cak cak..hahaha

nurulnadia said...

owh amk lesen.
lps nie g kolej nek keta la ye?
hehe.
leh bwk jln2.

aMy SiDeK said...

yeahhh eqa leh bwak kite semua lah lepas nie... yeppy

eyqa myqa said...

nazrin : cak cak cak ! haha

eyqa myqa said...

nadia : kolej ? takde lah ! keta takde. nnty ade. eyqa bawak ye

eyqa myqa said...

amy : insyaallah

Amira Zafirah said...

gooosh. lame nye tak jmp diaorng sume dowww.

eyqa myqa said...

mira : kannn

nurzawanie said...

eyh eyh eyqa, u knal mai ? ouh rindu die :D

eyqa myqa said...

omg ! mesti lah kenal. my schoolmate kot. u knl dye ke ?

nurzawanie said...

huh ? yeke ? yes yes. i knal die. i pna pegi wakil kebangsaan kedet polis dgn die. wahah. sumpa rindu die. die ade ms tak ? :)

eyqa myqa said...

oh really ? very small world rite ?