16 June, 2009

alone ?

todayy, title mau kasi emosi sikit. haha ! tadi pukul 2.30 petang, papa ambik aku sebab nak pergi buat check up ambik darah. aku kan suspect dengue aritu. nak kena pergi HKL. korang tahu je lah, jalan memang jam tahap lancau punye. so aku naek motor.

alhamdulillah planklet darah aku, kembali normal. maksudnye ? aku dah oke dari dengue lah. suke aku dengar. kena dengue amat menyeksakan. aku tak sanggup lagi dah. rase macam nak mati. kekadang macam rela mati. haihh ! tuhan baru bagi sikit je musibah tapi aku dah tak sanggup nak hadapinye. nampak sangat manusia tak pernah bersyukur.

oke oke ! back to the story. why title alone ? lepas abes kat hospital. I was like. bosan semua. && i was addicted japan dorama like hell. so, aku memang macam kena cari. aku cakap kat papa. biar aku balik sendiri lagipun papa nak jumpe orang. papa pun was like oke lah tapi teman papa pergi pertama complex, nak ambik seluar katenye. so lepas ambik seluar. papa tinggalkan aku kat sekitar pertama lah.

tapi kat situ, bukan ade ape sangat. i was like so boring. dalam hati macam cakap. 'eyqa ! jom pergi JJ'. JJ dengan BTR bukan jauh pon. takat satu hengget saja. aku macam malas tapi dalam hati macam jom jom jom lah. && aku macam nak makan tako ball like hell. so, i was like jom. nie lah time aku nak tenangkan hati sorang sorang. bukan senang nak dapat sorang sorang. haha ! nie ayat nak kasi sedappkan hati nie. kalu sorang sorang selalu pun tak best jugak aww.

sesampai je di JJ maluri, setelah aku meredah LRT. lame kott tak nak LRT. saket saket kaki aku. haha. aku terus pergi speedy ! nie lah hasrat sebenarku. aku memang nak cari japan dorama. lame dah tak layan japan dorama. so presenting !


one pound gospel.
nanty bile aku dah tengok, aku update drama nie eh !

lepas settle menkelaah DVD. jalan jalan sikit. pastu perut lapoo ! aku kan suke drama japan. aku tengok gokusen, dalam gokusen tu, dorang ade jual tako ball. aku macam teringin nak mampus. then then amirachaos, bile aku bace blog dye mesti ade cerita pasal tako ball. so i was like teringin sangat2. hakhirnye aku dapat jugak ape yang aku idamkan selame ini. haha.



muke yang tak kesah sorang sorang tapi dalam hati berkata ' i need someone !' haha. aku selalu cakap yang i want boyfriend sebab until now, aku single je ! aku selalu fikir.
aku single / alone ?
boleh ke aku just keep going sorang sorang.
haha.
aku pun tak tahu nak cakap macam mane. aku tak pernah fikirkan aku alone tapi always single. tapi hati ni tak dapat lari dari perkataan alone. ye! sebenarnye aku alone . haha cume aku tak boleh terima hakikat je. i will try my best ! =))


No comments: