15 June, 2009

lipas


semalam is saturday night right ? adek aku ade class guitar for the first time, lagipun dye pon baru keluar hospital. yang sabtu hari tu, dye tak pergi class guitar dye sebab dengue kann ! so papa datang ambik adek dalam pukul 4 gitu. malam kitaoarng pergi rumah abang kamal sebab abang kamal buat birthday party yang ke 36 tahun. haha, siap mention umor lagi tu eh ! haha. jangan marah eh !

so macam meriah gitu. lame jugak aku tak pergi umah abang kamal. lame sangat. aku rase nak dekat 5 tahun jugak lah. so, bile kitaorang sampai ramai belum ade lagi. so aku mula layan lipas lipas yang ade.

lipas ? korang mesti tanye ape tu kan ? haha, mama aku panggil 2 cucu dye lipas. sebab ? dorang lincah macam lipas. haha !


nie lah cake jadi rebutan. baju merah tu lah 'birthday boy'. birthdaynye ayah tapi anak anak sibok nak tiup birthday cake. haha


kan dah nanges sorang. sebab ? tak dapat nak tiup cake. haha. tu pon nak nanges. budak budak. nie lah lipas.ipas nie name zaim. comel gyler kalu korang maen maen dengan dye.


nie lipas no.2. zafri name dye. comelkan. bau dye masam tapi best !
haha

lepas abes makan semua semua. kitaorang pergi karaoke pulak. balik jam 5 pagi.
haha.
kitaorang memang tak reti penat sangat.

sekian, terima kaseh !
muah.


6 comments:

ML Amnesia said...

tak hengat ye balik pukul 5 pagi.
:D

Shazana Samaluddin said...

babe. award & tag for you :)

eyqa myqa said...

luqman ; kitaorang memang gtu yang ! haha

eyqa myqa said...

zana ; i grab later oke yang !

Farie Amrah said...

bdk bju kuning-wongak!! :B

eyqa myqa said...

farie ; tahu tak pe