02 June, 2009

hari ini

oke oke geng ! hari ini adelah hari yang berjalan seperti biasa. macam biase lah. makan , online , tidur, kena marah dengan mama. kalu nak laen pon, aku pergi belajar driving. first hour blaja. dah jalan sampai puchong. korang bayangkan. takut sial. dah lah highway, banyak kereta pulak tu.



takut sial ! first hour dah jalan on the road. nak terkencing aku dibuatnye. tapi oke lah ! pakcik merangkap scandal aku ade kat sebelah. haha. sekejap je blaja nye. tak sampai 2 jam pun. saket saket kaki aku. haha. && aku balik umah dalam pukul 12 gtu.

pada pukul 12, mama sampai. moodnye tak berape baek sebab tak boleh dmention. masalah keluarga yang amat peribadi. emmm ! macam biase lah, kalu mama angen. satu rumah kena marah. so aku , adek && atuk semua kecut perut. takut punye pasal. haha tapi masakan mama sangat sudapp. menjilat p***. haha



pade pukul 4.30 petang pula. mama nak pergi menari kat taman KLCC. menari poco poco. aku rase ramai yang tahu ape tu poco poco kan. the most popular lah sekarang nie. dah macam trend. makcik makcik, mak orang, janda, anak dara semua semua lah sibok nak menari poco poco. poco poco banyak doh step dye. aku pon tahu jugak menari tapi takat 4 5 step je. laen aku hancuss. blaja zaman skola skola dulu.



that all for today. later update lagi.

kalu boring sila skip.

4 comments:

Ruhil Rosley said...

poco poco.
i paling tak suka poco poco.
tak tahulah kenapa.
:)

Shazana Samaluddin said...

tak suka poco2.
haha. baik salsa je. hahahaha

eyqa myqa said...

ruhil ; oh yeke ? i suke poco poco. sebab senang, lgpun bole exercise. i kan malas nak exercise. haha

eyqa myqa said...

zana ; poco poco senang skit. salsa susah. untuk i lah. haha