28 June, 2009

hari orang malas

1200pm :. good morning ! hang ko morning ! dah tengahari dahh oii. haha, atuk takde kalu umah. keluar makan dengan pak cu (Azman bin Azhar ). Acu man belanje makan nasi daun pisang. wahh ! acu tak belanja eyqa ponn


0100pm :. kejut fifi tidur. fifi sangat susah nak kejut bangun dari tidur. nak kena jerit jerit dulu. baru dye bangun ! dasar telinga batu. lepas tu lapar, ajak adek beli makanan. nasi yang banyak lauk. sedapp dohh ! makan nasi bungkus best weyhhh ! haha


0315pm :. layan star movie. 'alvin and the chipmunks'. ala ! comelnye, rase macam nak gigit gigit ! haha. aku dah tengok dah ! actually, ade DVD pon tapi comelkan.
tu yang nak tgk lagi tu !


0515 pm :. lepas movie tu abes ! aku mengangkang tido balek. then then mama and papa datang. kelam kabut semua bangaun. haha ! takut punye pasal. papa nak ajar aku bawah kereta dye. korang tahu je lah waja kan. besar. susah nak agak. lagi lagi kawasan bandar tu razak. lagi susah. kereta banyak tapi alhamdulillah. aku boleh ! lesen takde tapi kereta dah bawak. camne tu ?

0630pm :. aku baru nak mandi pagi. haha ! lepas je bukak baju. satu lorong blackout. haha ! so aku mandi lah dalam gelap. susah oo nak cari berus gigi. haha. tapi aku dapat dohh. memang berus gigi aku weyh ! tolong lahh.


0730pm :. atuk bising panas ! nak makan. lapooo katenye. heh ! dye nak belanje. yahooo ! so aku terus cakap nak makan papparich kopitiam. best dohhhhhhhh ! sumpa besh ! nasi lemak dye amat best. haha

0930pm :. papa call kawan dye, tanye dah ade elektrik ke belum. dye cakap dahh. so kami pon balik. hehe

1100pm :. tengah online ! nak layan hindustan.

*
tomorrow
puasa ganti. banyak lagi tak ganti nie. hehe




No comments: