24 June, 2009

ben bon !

aku shopping then lepas duit hampir habes. aku rase cam nak tengok wayang pulak. lame tak layan wayang kannn. so lepas cakap cakap semua. aku nak tengok cerita nie, ade yang cakap movie nie best.

sumpa best ! aku gelak gelak je. dahh lah aku gelak kuat. haha. && aku tak pernah rase macam jatuh cinta dengan funny man. tapi sumpa aku suke ben stiller. dohh ! aku rase dye hot kot. haha. sumpa tak bole blah ! korang tak rase dye cam funny man yang hot. hehe. taste aku pelik. serious !

kannn ! sumpa. haha dye dah lahh kelakar like hell.
aku suke dye.
hehe

korang patut tgk movie nie && aku tahu aku mungkin dahh lambat tapi if korang tak tgk movie nie kat cinema. sila beli DVD pirate. haha

2 comments:

Ruhil Rosley said...

i dah tgk.
sakit perut tgk cte ni.
:)

eyqa myqa said...

yes yes ! best kann