23 June, 2009

amira tag lagi

1.Kekasih saya adalah :
seorang hamba Allah yang mulia, mungkin atau clubber yang aktif, pon mungkin jugak ! haha

2. Saya sedang mendengar :

stupid song from fifi aka my adek


3. Mungkin saya patut ;

turunkan berat badan.

4. Saya baru sudah :
approve someone dari myspace

5. Beza rakan, sahabat, kawan :

saya rasa semua sama. takde beza. as long dorang seronok 'rakan, sahabat, kawan' dengan saya

6. Saya tidak faham :
dari mane baby datang. haha

7. Saya perlu mencari:
seorang kekasih sejati

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
selamat malam, kakak. dari fifi

9. Makna kehidupan :
penuh liku

11. Saya paling suka :
habiskan masa depan lappy sambil tengok drama japan/korea. atau kutuk orang yang tak bersalah sambil menambah kan dosa mata yang sedia ade. saya juga suka abeskan duit untuk benda yang tak sepatutnye. sekian !

12. Saya akan cuba :
dapatkan pointer yang lebih bagus.

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
LAH yang buatkan saya tahu, itu rakyat

14. Telefon bimbit saya :
Sony ericsson. shake shake baby shake.

15. Katil saya :
bakal roboh. =DD

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
eyqa, kenapa tetek kau besar ? dohh ! aku tak suke. tuhan dahh bagi weyh !

17. Teknologi adalah :
amat canggih. luar jangkaan.


18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
mama suroo saya duduk dapur bila dia masak.

19. Semalam :
celebrate father's day

20. Hari ini ;
shopping with shahrul

21. Malam ini saya akan :
online sampai buntut kebas

22. Esok pula saya akan :
teman mama bersenam. menari dan aerobik

23. Saya betul2 inginkan :
otak yang pintar.

24. Badminton atau futsal? :
pangkin tepi gelanggang

25. Karaoke :
KTV

26. Kereta :
Honda Accord please !

27. Bilik yang terang atau gelap :
gelap lagi best kott. sumpa !

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :
badan sakit, sape nak urotkann


30. Siapa yang anda tag :
sape yang nak buat


p/s : terima kaseh Cik Amira Zafirah Ibrahim


No comments: