06 January, 2010

menulis


sudah lama aku tak menulis. menulis dengan penuh keseronokan. aku pun tak tahu kenapa.
mood untuk menulis bagaikan tiada. mungkin minat aku sudah beralih arah.
tapi aku dengan penuh kegigihan menulis untuk blog yang hampir berkulat ini.
aku tak tahu jika ada manusia lagi yang ikhlas membaca blog yang tidak seberapa ini.

Adakah ?

jika ada. sebesar gunung aku ingin mengucapkan terima kasih kepada hamba yang sudi membaca blog yang tidak sehebat mana ini. jika ingin dibandingkan dengan blog yang mempunyai kualiti dan isi yang lebih hebat dan menarik yang lain, aku hanya blog yang tiada kelebihan dan lebih banyak kekurangan.

aku akan mengisi blog ini dengan jujur dan ikhlas kerana anda boleh mengenali aku dan minat aku dengan lebih dekat. jutaan terima kasih kepada semua pengikut yang sudi menekan

saya anak hamid

aku akan cuba menulis blog yang baik !
aku menhargai setiap tinjauan anda untuk blog ini.


itu hanya mukadimah. ini cerita yang aku ingin kongsi sebenarnya.

aku di Bangi
dan
6 Januari 2009 adalah hari pendaftaran.

sekian,
terima kasih

No comments: