30 January, 2010

geloraa !

lama rasenye blog nie dibiarkan lapok. hehh ! dah berhabuk aku rase. haha.
so, aku lakukn aktiviti menulis semua. sejak aku mula meminat Korea pop.
aku banyak abeskan mase hanya di youtube. untuk mencari video kumpulan kegemaran aku
'Super Junior' dan aku juga banyak abeskan mase dengan menonton korea variety show. aku tahu, takde motifnye kalau aku menonton korean variety show malah mendownloadnye lagi tapi apekan daya. minat mengatasi segalanya. ceeewahh !

sekarang aku di Bangi. kenapa ? no motif, saje. aku ingin abeskan mase dengan mengadap lappy. download ape yang perlu. jumaat minggu depan baru aku pulang ke cheras. aku baru pulangke sini tak sampai 3 hari so aku ambik keputusan untuk menetap lama disini.



Febuary, bakal menjelma. kiranya dah 2 bulan aku mula belajar semester baru tapi entah kenapa, mood belajar makin lama makin nipis. nafsu belajar seperti semester 1 bagaikan telah hilang. kemana pergi pun aku tidak tahu.
TOLONGLAH KEMBALI MOOD BELAJAR ITU !!!!.
huahhhhhhh !



MARA oh mara
, oh yeyy ! mara dah masuk. Alhamdullilah! berita yang sangat baik sebab aku memang sudah keabesan duit. aku terpakse meminta sedekah pada papa dengan mama dengan muka yang terpaksa ditebalkan. tapi ade berita yang kurang baik pula. rumah sewa aku dah, bil api dan aer sudah tertunggak 3 bulan. cam noo tu! duit buat belanjoo terpaksa bayar bil api aer. adoiiii ! sudah jatuh timpa tangga pula. hangen tol !



super show 2
aku tak sabar untuk ini. wahhhh ! tiketnya dah beli. tak sabar sangat nie. uahhhhhh !
leeteuk // Park jung soo. aku hanya untuk kau. wahhh gitu ! motifnya. haha.
aku memang menghitung hari ni. Super Junior !!!!


rambut baru,
aku baru potong rambut. tapi rambut kali ini maken pendek. dah macam mama aku dah hahhh! tapi dah ilang karatnye dah. so, mesti tak kena kompaun dah kannn. wahhh gituu ! tapi aku mmg nak colourkan pon rambut ini. soon !


Single dan Bosan,
aku single dan sangat bosan ! thank you !


akan aku menulis semula, nanti !
sekian terima kaseh.

love,
eyqa

No comments: