16 January, 2010

ahli keluarga baru

tadi kitaorang dapat ahli keluarga baru.
tapi bukan baby.
takde sape pun nak bersalin kat rumah nie.
silap haribulan lah weyh !
cucu paling tua pun aku, so kena tunggu aku lah yang kawin && dapat baby. haha
sorry lah weyh ! tunggu 8 9 tahun lagi ye.
hahaha.

fifi pernah mintak mama && papa nak beli hamster. tapi as u know, mama nie dye ade fobia sikit dengan binatang binatang nie sebab hamster tu kan macam tikus.
mama memang takut tikus giler babi punye. mama boleh jerit jerit sebab tengok je, belum pegang lagi.
so, at first mama tak accept sangat fifi nak bela. lepastu fifi buat muka taek dye.
so mama pun macam worry sebab muka fifi dah macam sial sebab tak dapat hamster.

mama pon belikan fifi hamster, KATANYA permangkin semangat PMR.
KATANYA LAH WALAUPUN.
haha
*pahal ayat aku gituuu !

'dik oii, dah dapat hamster kena blajar elok elok dohh. buktikan kat semua orang yang adik lebih baek dari ape orang fikirkan'

kitaorang pergi lah kedai pet sebab nak beli hamster. beli hamster pon mahal. bukan mahal ape.
cage dye lagi. makanan, itu ini. ape ape lagi ntah. aku pon tak tahu.

cage nie, mahal seyh ! nak bela hamter pun susah. adoii.



zoom !

aku try ambik gambar hamster tu tapi amatlah susah sebab hamster tu amatlah aktif.
so, ade camnie je picture dorang. sangat lah tak cantek but better than nothin rite. haha

guys, presenting

name :. kaka.
mama cakap yang nie macam aku. haha. kuat


name :. kiki
nie pulak macam adik. gemukkkkkk ! HAHAHA


nama nie mama yang bagi. aku nak Bimbo dan Bunny tapi mama nak Kaka dan Kiki.
sebab name tu mama cakap macam kitaorang. hahaha.
aku rase oke jugak name tu. kalu fifi nak bagi name.
lebai kuyup dan pak tere.
*ewww ! teruk kan. hahaha

aku tahu korang boring bace banyak banyak. hahaha

love,
eyqa


6 comments:

nurzawanie said...

gile comel weh, nnt aku perkenalkan hamster nadia ngn hamster ko. kita tubuhkan persatuan hamster k. haha

eyqa myqa said...

haha !
comel mcm aku lah. boleh jugak, kita buat persatuan. haha

aqilahrozhan's said...

ika.gues hamster nadia name ape?puki dgn puka.hahaha

eyqa myqa said...

ko cakap dgn nadia, kenapa tak puki && pepek. jadi lagenda hamster dye nnty. hahhaa

adah mohammed said...

comel gilaa!
i pun de bela hamsters. both male. tapi cage i x sebesar u punya. i beli cage yang murah. rm30+ sahaja. hehe. (:

eyqa myqa said...

hehehhh !
wahh ! boleh buat persatuan hamster nie. hamster i both male. my adek tak nak betina sbb nnti yang jantan gatal. hahaha