17 January, 2010

jogging dan berkelah.

hari ni kan hari ahad, macam tak percaya kan. aku gigihkan diri, menjaga kan diri pada jaam 7.30 pagi untuk ke Tasik Permaisuri yang pada mula untuk berjogging. haha ! percaya tak ?
percayakan lah. ini satu situasi yang paling jarang terjadi didalam hidup aku selama ini.

aku adalah orang yang paling tak suka orang lain ganggu masa tidur aku pada hujung minggu. sumpah ! aku boleh batalkan semua plan sebab tidur sahaja. dan jaranglah berlaku bila aku boleh bangun seawal 7.30 pagi sebab tiap tiap hujung minggu, pagi yang paling awal aku bangun ialah 11.30 pagi. tu dah cukup awal untuk aku.

tapi ia jadi berbeza pada hujung minggu ini. bahawasanya, aku bersetuju dengan cadangan Mak Yang aku untuk berkelah sambil beriadah di Tasik Permaisuri. aku langsung tak tertarik dengan jogging, aku hanya tertarik dengan berkelah kerana...


berkelah maksudnya berehat sambil makan. makan itu lebih menarik bagi aku. haha
sebab.
kami tak jogging pun.
sampai di tasik pun lambat. pukul 10 baru sampai. haram kejadah apa nak jogging. makan lagi bagus. haha.

so, selambat menghayati gambar !







besarnye perut dik oiii ! hahaha


sedapnye minum kak ninee oiii ! hehe


apittt bacinnnn. =DD

kami pulang kerumah pada jam 2.30 petang selepas puas bersembang dan kekenyangan.
terima kasih Mak Yang kerana masak makanan yang begitu sedap sekali sehingga membuat kami kenyang dan tembam. hahaha


love,
eyqa.


1 comment:

aMy SiDeK said...

jogging 2 3 min.. makan time die x leh blah...lama wei!!