23 January, 2010

Dah dapat tiket Super Junior dah !



22 Januari 2010.

aku dan Oya pergi ke Sungei Wang untuk beli tiket Super Junior Show.
guess what ? kitaorang dah dapat ticket tu. wahhh ! gitu. sungguh tak percaya kannn.
aku amat lah takut ticket yang RM138 tu abes tapi kami memang bernaseb baek. haha.
bayangkan kitaorang boleh abes kan duit untuk sekeping tiket. haha. bodoo kan ?
tapi SUPER JUNIOR kott! bukan senang Korean group/artist nak datang Malaysia.
so bila ade, kita kena hargainye kan.

aku harap 2PM pon datang Malaysia jugak. wahhh ! lebih lebih pula.
so, semalam aku dan oyaa bertungkus lumus hanya untuk ini.


sekeping tiket yang bernilai RM138. wahhhh ! abes duit aku.
tapi ade cerita kelakar disebalik nak beli tiket Super Show 2 ni tau.

hanya untuk sekeping tiket, aku sangat merentas gelora tau. wahhh gitu ! hahhah.

aku dari bangi. cik mira amik aku dan oya lah. antar dekat LRT tasik selatan.
so blah blah blah *malasnye nak cerita weyyy !

oke oke, dipendekkan cerita lah. aku dengan oya sampai Sungei Wang.
kaunter tiket dekat tingkat 6 depan Green Box.

oke,
kitaorang naek tangga ke tingkat 6, lepas je naek. terus pandang Green Box.

aku : kaunter depan green box kan ?
oya : mane eh ? takde ponnn.
aku : dah sold out kot
(lepas je, siap beli aer dekat booth depan green box)

aku dengan oya berjalan lah seluruh tingkat 6 tu sebab nak cari kaunter tiket. Aku dah nak nanges dah, Oya dah cuak. macam mane kalu kitaorang tak dapat tiket.
mau meraung aku dengan oya dekat tengah tengah sungei wang tu tau. hehe.

so, aku ngan cik oya nie pusing lah satu floor tu. sampai je tempat tangga yang kitaorang naek tu,
kitaorang nampak banner SUPER JUNIOR yang kacak dan mengancam itu. so, menjerit lah aku.....

aku dapat snap dari tepi je. hehe


aku : Oyaaaaaa ! tu dyeeeee. jommmmm. (sambil menarik tangan oya)
Oya : jommmmmm !

Big pointnye disini.
kaunter tiket itu berada di belakang tangga yang kitaorang naek tadi
dann
bersebelah booth aer yang kitaorang beli tadi.

Dapat ? bagus!
so, cakap kitaorang bodoo sekarang.
HAHAHHA.

korang bayangkan, penat aku berjalan satu floor dengan perasaan cuak.
rupa rupanya, tiket ade dekat tempat yang aku memang sepatutnye jumpa kannnnn !
bodoh betul.

tu satu hal,
nie lagi satu hal.
aku dengan cik oya nie, mmg risau lah kalu tiket abes.
mulut cik makcik mira dah cakap dah dalam kereta
'macam mane, bila time korang je tiket sold out?' *choyyy sial !

kitaorang datang je bukan nak beratur tapi bediri depan kaunter bagaikan tiada arah tuju. haha
sampailah cina tu suruh kitaorang beratur. kiranya, dah ade budak beratur awal2 lagi sepanjang kitaorang berdiri depan kaunter.
dapat ?

depan kami,
2 orang cina perempuan,

Depan cina tu,
2 budak perempuan melayu.

depan budak melayu tu,
4 orang budak cina lelaki *lelaki pun minat SUJU ke ? haha

depan budak cina tu,
satu family cina.
baiii ! dorang beli 400++. rock pitt pulak tu. wahhh ! best sudahh!

lepas je, family cina dan budak lelaki cina tu settle membuat jual beli.
giliran budak perempuan melayu tu pulak. yang aku tahu, dorang beli 3 tiket 100++ punye.
aku dah cuak sebab aku bace dalam forum 100++ punye, tinggal sikit sangat.

2 perempuan cina nie pon beli yang 100++ jugak. aku cuak lagi, aku risau macam mane bila time aku dengan oya je. kitaorang tak dapat 7 tiket untuk 7 si penggila SUPER JUNIOR.

sampai giliran kitaorang, oya tanya...

Oya : RM138 available lagi ?
Cina tu : tinggal TUJUH je.

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! tuhan je yang tahu time tu. macam nak gugur jantung tetek hati hempedu urat sarat semua. Oya dah terkincit kincit dah.

korang bayangkan ? kalau ade lagi sorang depan kitaorang yang nak beli 100++ punye jugak.
huhhhh ! memang bernaseb baek lah.
so, kitaorang dah beli dah ! wahhhh ! seronok kottt.


show off sikit Cik Oya oiii ! haha

wahh ! gigih betul terangkan satu satu kejadian yang terjadi disana ye.
tpi sumpa ! sangat kelakar, kitaorang tak berenti renti gelak. bila ingat balik mest nak gelak.
haha. kelakar dohhh !

so SUPER JUNIOR ! see you there.
wahhh ! tak sabar nak tunggu 20 march nie. haha.

aku gigih cerita. so,
korang kena gigih membaca ye !
=))

love,
eyqa


13 comments:

Anisah Salamat said...

wehhh -_____________- u dah beli
huwaaa, tolong nnti kalau jumpa heechul tolong culikkan dia bg pihak i. pastu u poslaju kerumah i.
darnnnn i nk g bunuh diri jap HAHAA

eyqa myqa said...

oke oke ! boleh boleh. u ambik heechul. i ambik leeteuk. baru best !
hahaha

bellalala said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
jeles gler!!!!!!!!!!!!!!!
nak gi!!!!!!!!!!!!!!!!
klu mcm tu tlg culikkan donghae!
haha

eyqa myqa said...

haha !
jangan marah.
semua suh i culik nie, cam ne ?
kalu i culik kan donghae heechul untuk korang. sape nak culik leeteuk untuk i ? hahaha

Anisah Salamat said...

hahaha automatik nnti leeteuk follow skali sbb die leader. kene selamatkan heechul dgn donghae hahaha

bellalala said...

haha btol2

eyqa myqa said...

wahh ! gitu. motifnye.
kalu i culik donghae heechul.
leeteuk follow.
nanti eunhyuk follow.
sungmin follow.
wahhhhh ! semua follow.
seronok idup.
lepas semua follow.
I tak bagi donghae dgn heechul kat korang.
HAHAHH.
dengki kannn?
=DD

bellalala said...

oi2
x aci maa
haha
kte sesama mnusia
sharing is caring
hahaha

eyqa myqa said...

haha !
sharing is caring rite ?
suju ade 13 mmber. mane larat nak semua.
i amik leeteuk kangin eunhyuk sungmin. yang laen korang amik. haha

Anisah Salamat said...

mimpi je sume ni, hahaha
heechul dah lamar i. keh3

eyqa myqa said...

haha ! tak kesah.
leeteuk dah konfem nak kawen dgn i.
dye baru col nie. haha

aMy SiDeK said...

nanti ko akan jumpe jugak la kawan aq yg 2 org nie.. minat giler kat group nie... guess what? rm100 x main.... die siap pakai beli rm400++ 2 lagi... giler kan...ktanye nak dpt kerusi duduk...nak menatap pojaan ati dorg..huahau

eyqa myqa said...

wahhh ! gylerr kauuu.
aku kalu boleh mmg nak beli 400++ tapi pokai dohh ! duit takde langsung nie. kalu ade, mmg dah beli dah. haha
nie pon pujaan hati aku jugak nie !
haha