26 January, 2010

Bosan ? baca nie.

kalau korang bosan.
bace nie.
mesti dah tak bosan dah.
jom jom !
dah bace, comment aww.
hahha.


-------------------------------------------------------------------------------------------------

cerita satu

Ali datang warung Wak Dol dalam keadaan tersengih sengih.

Syafiq : eh, pasal kau tersengih sengih nie ?
Ali : aku dah dapat anak.
Syafiq : oh, alhamdullilah. kau dapat anak ape ?
Ali : tekalah kalau engkau pandai.
Syafiq : Anak perempuan.
Ali : Salah, tekalah lagi.
Syafiq : ni confirm lah anak lelaki nie.
Ali : eh, betullah. Macam mane kau tahu aku dapat anak lelaki ?
Syafiq : bodohnye kau nie !


cerita dua

di mahkamah, seorang isteri yang ingin menuntut cerai teresak esak mengadu kepada hakim bahawa dia sering dipukul oleh suaminya sendiri. hakim pun berpaling kepada si suami.

Hakim : kenapa awak selau pukul isteri awak ?
Suami : habis tu, tuan hakim nak suruh saya pukul isteri orang lain ke ?
Hakim : ???

-------------------------------------------------------------------------------------------------


haha, aku saje je letak cerita lawak bodoo.
boleh naek hit blog aku kannn.
hahhaha.

4 comments:

Nurul Atika said...

aah la mmg hilang terus bosan aku bace ni..

Unknown said...

make me smile~~~
he3

eyqa myqa said...

ika : kannn ! haha

eyqa myqa said...

fiza : smile ? enough for me. thank !