14 July, 2009

super long

ape ape ? korang ingat ape yang panjang. kepale kotor doh masen maseng. hehh
what the long day mann ! sampai nak berak aku dibuatnye. sial tol.
penat sungguh. sampai je umah, aku terus tido. pukul 8 mlm baru sedar. itu pon echa cakap, acab nak lepak ngan kitaorang. terus aku bangun. bukan senang mamat nie nak cari kitaorang.

aku dapat section 11 bersama Farah && El. aku amat rase lect section itu sangat best samapai aku terlihat nama Aleezawati Ismail. fuck weyhh ! aku nak lari dari dye tapi dengan dye jugak lah aku dapat. ape dohh naseb aku nie. aku nie kurang luck dohhh. sebab dye lah subject ACF222 aku 'D' , bukan aku tak suke. account subject fav aku tapi aku takut dengan dye

sumpa takut!! ayooo. ape aku nak buat ehh. dah lah dye macam singa. lect laen 1st class tak ngajar tapi dye ngajar walaupun takde buku. ramai budak budak section aku lari dari dye. section aku 11 orang je. mampus aku. takut sialllll !

today penat sial. bukan lame pon lect masuk class. paling lame pon half an hour je then keluar. alaahaii! aku banyak abeskan mase kat cafe, bukan buat ape pon. gelak gelak je. pastu gelakkan orang. macam biase.gelakkan orang memang pandai tapi bile orang gelakkan aku aku hangen. chehh ! tak fair tol.

p/s : baru 1st class. aleezawaty dah bagi keje. babi betul !

No comments: