06 July, 2009

=))

3/July/2009
*friday

aku bangun lambat ! mama datang baru aku bangun tidur. takut tu ! haha. mama janjji nak beli barang untuk rumah sewa. nak beli dekat Giant taman connaught. murah katenye kat situ. haha. memang murah pon.

papa masuk duit dalam account aku RM1500. duit biasiswa yang papa pegang dulu untuk beli barang. banyak benda aku beli. echa cakap rumah tu kosong. so tilam, almari semua mesti nak kena ade kan.

sampai Giant, lapoooo ! kitaorang serbu A&W. sodapppp ! haha. root beer kalu minum time time panass memang best. haha. so lepass keluar kan duit ape semua. aku pergi Guardian dulu. then aku beli barang yang aku dah list kan.

the total is RM310.00.

adoii ! beli barang sikit pon sampai rm300. aku bukan ape sangat pon. duit sekarang kecik dohh ! haha. selepas itu kami gerak ke pappa rich sajee. makan time !! makan lagi, mane tak gemuk

oh my mama ! sempoi. haha. oh yeah, my mom is smoker. so ade problem ?
kalu ade, cakap je. *mood cari gadoo !

No comments: