19 July, 2009

penuhh gagahh


18/July/2009.


oke oke, aku balek BTR. macam biase lahh. naek KTM. hehehe, big clap for me please ! chehh. oke disebabkan nak membazir duit yang banyak. aku nak tengok wayang. lame tak jejak cinema. rindu pulak. memang aku nie crazy dengan Harry potter. so of course aku tengok movie tu.

so lepas fikir fikir nak pergi mane dengan adek. oke kitaorang pergi KLCC. tak tahu nape nak pergi situ sebab lame kot tak pergi. oke oke, mama and papa hantar. hehh ! aku nak pergi beli ticket, sumpah weyh ! ramai gyler, ramai sangat. 1st 1st igt nak tgk 2 show sebab aku tak tgk lagi transformer. oke oke , i know. aku agak tertinggal sikit. haha. tapi semua sold out.

naseb baek dapat ticket Harry Potter. kalu tak mesti aku nanges. penat penat je aku bace balik novel dye. hehe ! tu pon dapat 2 dari depan. bayangkan pening kepale aku. ramai pulak tu hehh !
show start pukul 1510pm. so pergi makan dulu. kat burger king. then then jalan jalan sikit. so masuk panggung.


Harry Potter yeyy !



but but movie kali ie tak macam ape aku aspect. come on ! aku bace novel dye oke ! so i aspect more tapi tak ! tak best pon. banyak jalan cerita diubah. banyak benda tak memadai. aku big fan of Harry potter oke but Im disapointed. sumpa ! tapi actor yang berlakon jaadi Cormac Mclanggen tu Hot ! hehe. aku lebih tertarik dengan Tom Felton aka Draco Malfoy. hot dohh !

aku suke dye more than Rupert Grint

sorry honey ! i curang dengan u ! hahaha.

then then 1 hantar adek pergi class guitar kat ampang point. makan nan sedapp sebelam gallery music. the best nan kat KL. korang g try tau. betu betul depan ampang point.

sedapp dohhh !

pastu, makyang ambik aku pergi umah makyang ! tolong mak yang buat muffin. makyang berniaga sebab ade karnival kat situ. sedapp dohh !


pastu buuat muffin ! perghh ! sedap sialll.

ohh ! aku jual. nnty aku bagi link blog aku yee !

p/s: aku dengan penuh gagah update blog. penat dohh ! sekurang kurang nye comment lah sikit ye. hehh !

No comments: