03 July, 2009

rider wannabe


I'm not a rider. papa yang rider, aku adalah pembonceng rider. haha. oh yey ! =DD. so hari ini papa cakap dye nak settle kan account bank islam aku. kan aku pernah cakap yang papa buat account company atas name aku. so katenye ade accont nak kena settle ape semua. seawal 0730am aku bangun dari tidur. memang jarang berlaku, almaklumlah sem hols. semua mesti rehat. haha.

papa ambik aku naek motor. memang papa kalu pergi kerja naek motor. jarang papa bawak kereta. tu lah title rider wannabe. papa takde lah rider wannabe. yang rider wannabe tu aku. bajet sudah. gelii doh setan ! =PP. so banyak tempat aku pergi. malas nak cerita. yang pasti aku ikut papa satu hari. macam penat lah

nie rider -Nye. pakai smart smart tapi naek motor. tak faham betul aku !



nie pembonceng - Nye. gelikann ayat aku ! muke orang naek motor mmg nampak macam busuk. so blame asap asap semua eh ! kalu tidak, kulitku cantik berseri seperti kulit kaki. haha. time nie aku didalam kereta sebab papa ambik barang yang orang order kat papa di pudu and and yang order nye adalah SMK Desa Petaling. so antar kan SMK Desa Petaling lah


ini baru handsome. naek kereta baru smart. baru ade makwe nak ngorat. haha! provoke oke. aku kaki provoke orang !


ini lah barang dye. file. Sekolah tu order daalm 1000 katenye. so aku tak ambik tahu sangat. yang aku tahu, aku amat ngantuk dan lapOOO. ade faham ?

todayy pergi salak selatan. makan dekat 'kayu nasi kandar'. oh ! aku amat teringin nak makan nasi kandar tapi ape kan daye, perut ku sudaa penuh && aku sedang berfikir untuk kurangkan berat badan sekarang ini. haha, hangan hangan tak sudaaa ! macam biase aku yang bawak kereta , walaupun aku takde P lagi tapi aku dah belasah kereta mama dah.
parking fail ! tolong.... sebab aku amat takut.


No comments: