05 February, 2009

OMG OMG OMG!

I got my MARA. That so awesome oke. Wahh! Aku orang kaye oke. So cool. Amat cool. Lancau cool. Oke oke! Back to the story. Selepas kecewa isnin lepas yang name aku tak ade dalam list name yang dapat MARA. Akhirnye, hari Rabu merubat hati yang duka lara. && of course tak bolehh blah yang amat teramat. Tapi tapi kesian pulak kat dyan && ecah. Dorang tak dapat MARA lagi. Baru rancang nak shopping. Arif pon tak dapat lagi. Hehe, kesian ko arif.

Cek itu tertulis

Empat ribu tiga ratus lapan puluh sahaja.

Duhh! U got what I mean rite. Best kott. Lega hati yang duka lara ini. Finally, aku kaye. But unfortunely, RM3000 kene tukar akaun. Masuk BSN. Ermm, nak buat cam ne. dahlah BSN aku, takde ATM. Papa bank in MARA aku kat Maybank. So just tinggal RM1380 je lah. Damn shit lol. Sikit kott. Bengang pulak aku. Duhh, cepat cepat lah sikit bank in yang monthly punye. Tak sabar nie. Iyelah, orang tak biase pegang duit banyak. Cam nie jadinye. Cam beruk.

But but, mama buat untuk kebaikan kan tapi cara dye poyo. Ahha. Erm, nak buat camne. Idup aku amat tak best. Adoyai!

3 comments:

Amira Zafirah said...

haaaa. ni lah dia. dh dpt duit. tak sedar diri. haha ;D

Nazly Mahyunni said...

eka!!
bila nak beranjew?
gugu..

Anonymous said...

tolonglah belanja aku.
:D