17 February, 2009

bontot ayam.

classku amat penuh, lecturer suke sangat bagi Quiz tapi tak bagi tahu. memang lancau tol lah. Ade ke aku kene buat quiz ACM tapi aku hareem tak study. ntah ape aku mencarut pon aku tak tahu. redha je lahh. gylee bapak susah weyh. i mean amat susah. ntah ape formula ntah aku pakai, aku bantai je yang mane aku tahu.

lepas tu aku pergi class ENG pulak. duhh! tak beragak, class sampai 3 jam. tak menahan aku. oke oke, sbenarnye title aku takde kene mengene pon dengan ape aku nak citer pasal class.

tadi, first time kot pergi pasar malam dengan aida & dian, gyle lama aku tak pergi pasar malam. aku rase last aku pergi pasar malam time 14 tahun dulu. ahaha, gyle jakun bile pergi pasar malam. macam anak beruk dohh. tahu tak? aku beli bontot ayam, banyak kott. gyle sedapp weyh, menjilat kaki toll. tahap lancau punye sedap. huh! high cholestrol *betul ke aku eja? tapi who care's? ade aku peduli pasal size aku, sedikit peduli lahh. tapi tak kesah lahh. aslong aku bahagia.

p/s: tengah lepak dengan achap, perangai achap macam lancau sikit! sikit je bodoo!

p/s: bontot ayam buat aku tak bole dikawal! =DD

2 comments:

Anonymous said...

Bontot ayam memang sedap.
aku sokong statement kau.
even benda tuh memang kita dah tau high cholestrol.
ahha!

Nur -al- Ain said...

mmg fuck kalau dpt quiz, tp x tau ade quiz.
comfirm failed!