11 February, 2009

JENG JENG JENG!

Gahh! Cerite ini amat memalukan. Serius shit malu. Korang pernah tak jatuh depan public, yang public tu lebih kurang korang kenal tapi kenal gitu gitu je sebab dorang selalu kutok korang. Perghh sial! Tu lah yang jadi kat aku. Tersangat lah malu, memalukan. Nak kate aku pakai kasut tinggi, tak jugak tapi ini satu perkara memalukan dan dan kelakar. Teramat duhh!

Senang cerita lah, aku jatuh DEPAN HOSTEL. Duhh! Tak tersangka duh! Aku bawak barang agak banyak. Lappy lagi. So bile kaki aku langkah lubang. Kaki aku macam terpelecuk sikit tapi selalunya aku baleh balance but today bukan luck sangat lah. Aku tak dapat nak balance kaki aku. So aku jatuh tapi cara aku tak memalukan sangat lagi. Tapi as long name ‘jatuh’, tetapi memalukan. HAHAHA *gelak umpama setan.

Naseb baek xde yang gelak2. cume aku dengar sorang cakap “eh eh jatuh, baek baek weyh”. Haha. Malu duhh. Lagi satu, puhh! Naseb baek takde hotstuff, kalu ade mesti malu dohh. Huhh! Just bile aku dah sampai kat kereta, aku Nampak kawan2 zaid keluar. Perghh! Naseb baek tak jatuh depan korang. Aku rase macam tak nak pergi college je duhh. Tak sanggup nak mengadap orang yang Nampak aku jatuh. Segan! Tapi nak buat camne. Dah naseb. Haha. Terima je lahh.

Tu lah naseb, aritu gelakkan allina sebab dye hamper jatuh sebab pakai hell tapi sekurang2nye dye pakai hell, so kalu dye jatuh bersebab lah juagak dari aku. Yang just pakai flop tapi jatuh. Haha. Aku rase macam kelakar kott. Huh. Malu.. kalu dah jadi kat diri sendiri, sape nak jawab.

1 comment:

Anonymous said...

sabau je la.
dari mana ke mana time tuh.?