03 February, 2009

20 perkara korang perlu tahu pasal eyqa.

  1. my fave colour is green an purple but aku more berminat dengan merah bile aku shopping. Mean, dalam wardrobe banyak colour merah && orange. Aku bole pkai kasut yang colour dye amat merah dengan baju yang amat hijau. Aha, pelik?

  2. I’m comic mania. Of course gempak starz, I mean tu je yang best kat Malaysia nie but but aku suke ujang oke, amat cool. Aku ade almost 300 comics kat bilik aku, aku akan beli comic tu walaupun aku dah bace // takkan bace. Aku paling minat conan. && aku bole abiskan satu comic tu, tak sampai satu jam pun. Aha, pelik ke?

  3. aku takkan beli flip flop kalau harganya lebih RM4o && aku pon takkan beli t-shirt kalu harga t-shirt tu lebih RM50, sebab? Takde sebab pon, aku rase tak berbaloi bende mcm2 nie beli mahal tapi aku bole beli jean walaupun beratus. Pelik kan? Ahaa.

  4. sejujurnye, aku tak pernah clubbing tapi itulah satu satu bende yang aku paling nak buat. Korang tak rase ke clubbing tu cool? Mean, satu bende yang semua remaja kene alami. Kalu korang tak setuju tak pe. Tapi nie betul2 pelik sebab semua orang rase aku nie kaki clubbing tapi aku tak pernah clubbing. Pelik x?

  5. I’m a food lover. Sebab tu aku agak tembab, lagipun I come from a big size family. So takkesah lah kalau aku tembab pon. Kekadang aku sangat bergantung dengan falsafah atuk aku ‘hidup untuk makan’ but not good for healthy. =)). Pelik ke kalau aku suke makan?

  6. jujur jugak, aku takde lessen kereta sebab tak ambik lagi lah!, bukan taknak tapi malas nak ambik undang-undang. Malas nak pergi ceramah sampai 5 jam gitu tapi aku akan ambik lahh lessen kereta tu. Adoyai!

  7. aku single, tak de boyfriend, takde ex-boyfriend, takde scandal && seangkatan denganne. So hati aku suci untuk mane2 lelaki. Haha, mmg tak bole blah!lancau tol. =DD. Pelik sangat ke?

  8. aku ade banyak seluar jean tapi honestly, just 4 helai je yang betul betul boleh pakai. Yang lain hampehh, tak muat dahh. Iye lah dari saiz pinggang 27 hingga ke bla bla bla. Haha, korang ingat aku nak bagitahu ke. && aku jugak bole idup without jean, mean aku bole pakai something selain jean. Mungkin short // dress.

  9. kalu korang fikir handphone tu sebahagian dari idup korang, aku rase itu bukan aku, aku bole idup without handphone. Aku pon takde boyfriend nak menggatal dlm phone. Kalau mama bengang dgn aku, dye nak nak ambik handphone aku. Ambik lah! As long dye tak buang comics aku, tu je. Ahaha. Nie betul2 pelik!

  10. kalu orang Tanya, “nape kau takde boyfriend? Memilih ke”. My answer is, YES aku memilih. Sangat memilih, tapi mama cakap jangan memilih. Nanty susah tapi tak boleh lari lah dari sikap tu.

  11. soalan yang paling kerap fifi, my little sister Tanya. ‘kakak dah ade boyfriend?’. Korang mesti tahu kan my answer. Mesti lah takde. Tapi mama amat risau sebab aku takde boyfriend. Dye takut aku tak laku. Nie mmg pelik sangat2.

  12. aku agak gila dalam banyak benda, bila aku tak suka aku akan cakap. Aku jugak tak heran ape orang nak cakap pasal aku tapi aku nak tahu jugak ape dye cakap pasal aku. && jangan buat aku tak suke sbb bile aku tak suke, aku tunjuk.

  13. kalau kawan2 aku cakap, masak kat dapur tu leceh && dorang tak suke tolong mak dorang kat dapur. Aku rase masak tu perkara yang best bile kita buat. Aku amat enjoy masak. Mean, aku mmg suke masak. Banyak bende lahh aku bole masak. But now, aku tengah belajar bakery. Nak buat hobby baruu! Ahaha..

  14. time lepas abes spm, bile nak tunggu result, ramai member aku kerja tapi aku just jadi full-time housewife selame setahun. Aku diamanahkan jaga atuk aku. Yess! Aku jage atuk, semua aku buat. Time tu badan aku naek sangat. Dengan rambut yang macam perempuan gyle. Tapi aku kerja kejap, dengan papa. Lepas dapat gaji, berhenti lah. Haha.

  15. aku suke shopping, semua perempuan suke shopping. Tpi aku tak pentingkan jenama sangat. Aku suke petaling streets. Best kott. Baju sepoloh hengget nyah pakai u! kalau korang Tanya, barang paling murah kat aku. Baju lima hengget, kat mane ntah aku pon lupe. Kalu paling mahal pulak. Haha, jam ksayangan aku. Harga dua ribu, nak show off skit nie. hehe, papa bagi oke. Thank you papa, I love u.

  16. yess! Aku a little bit materealistic. Kalau korang Tanya ‘ LOVE OR MONEY’, honestly, I choose money. But money not everything tapi aku nie more realistic sikit. Aku cintan canton takde penting sangat. Just kalau ade love tu, more colourful lah life nie. Tapi aku nie big spender,, very bad oke.Teruk ke?

  17. I’m not smoker but I’m very bad shisha.aku sangat sangap. Shisha tu best, korang tak rase best ke? Mama & papa selalu Tanya, aku nie smoke ke x? of course not tapi aku rase kalu perempuan tu smoke, perempuan tu style sangat. Pelik sangat ke?

  18. I have 2 secret crush. Aku suke gyler kat dorang. So? Aku gatal lah? Bile pompuan suke kat lelaki tak bole ke? Tapi takde respon pon dari dorang. Ahaa, aku tahu aku sape, aku camne. Takkan lah dorang nak aku kott. Oke oke, touching nie.

  19. mulot aku agak cibai sbb kalau aku bercakap, lebey banyak mencarut dari ckp baek2nye. so kalau korang terase dgn ape aku cakap. sorry. mulot aku mmg mcm sial! sial tahap lancau! hahaha. pantat ayam betul.
  20. aku peminat setia earing. aku sangat suke earing. aku sanggup berabis beli subang. i mean, sangat banyak oke. banyak sungguh. && kekadang ade fikir aku gyler sebab aku suke pakai subang besar. lagi besar lagi bagus.

2 comments:

Nurul Atika said...

yo aku nak coment psl no 20 yer..
aku pown ade earing tapi xpkai lgsung..n aku sayang nak buang ,nak jual at really3x cheap prices tp xder org nak bli...
ko nk x????

Amira Zafirah said...

kirenye aku style la en?
HA HA HA